کاهش 40 درصدی خرید اصفهانی ها در بازار پوشاک

رییس اتحادیه پوشاک اصفهان گفت: با وجودی که در آستانه نوروز قرار داریم، اما میزان فروش پوشاک نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 40 درصد در اصفهان کاهش یافته است.

رییس اتحادیه پوشاک اصفهان گفت: با وجودی که در آستانه نوروز قرار داریم، اما میزان فروش پوشاک نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 40 درصد در اصفهان کاهش یافته است.

ابراهیم خطابخش در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت بازار خرید و فروش پوشاک در آستانه نوروز، اظهار کرد: به دلیل افزایش نرخ مواد اولیه، دستمزدها و هزینه های کمرشکن مالیات قیمت پوشاک در بازار اصفهان در آستانه نوروز بین 15 تا 20 درصد، افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل رکود بازار برخی از مغازه داران برای پاس کردن چک هایشان مجبورند، با سود کمتر از فروش، اجناس خود را بفروشند، گفت: با وجودی که در آستانه نوروز قرار داریم، اما میزان فروش پوشاک در اصفهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 40 درصد کاهش یافته است.

رییس اتحادیه پوشاک اصفهان با بیان اینکه نزدیک به سه هزار واحد صنفی دارای مجوز در اتحادیه پوشاک اصفهان فعال هستند، افزود: به دلیل رکود بازار و مطابق آخرین آمار تا پنجشنبه هفته گذشته، حدود 120 واحد صنفی درخواست حراج پوشاک را در اصفهان به اتحادیه مربوطه داده اند.

خطابخش ادامه داد: از اول تا 29 اسفند ماه واحدهای صنفی در طرح نوروزی و بخشی با عنوان فروش فوق العاده، بین 5 تا 10 درصد به خریداران انواع پوشاک تخفیف می دهند.

وي اضافه كرد: از زمان صدور مجوز فروش فوق العاده و هم چنین حراج، میزان فروش واحدهای پوشاک در اصفهان 30 درصد افزایش یافته است.

رییس اتحادیه پوشاک اصفهان با بیان اینکه سال های گذشته، مجوز حراج در اسفند ماه به واحدهای صنفی پوشاک داده نمی شد، تصریح کرد: امسال به دلیل تشدید رکود بازار، به فروشندگان پوشاک مجوز حراج انواع لباس و پوشاک در این برهه از داشته شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار