وحدت شورای ائتلاف و جبهه پایداری به تعویق افتاد/ شنبه لیست می‌دهیم

سروری گفت: فرآیندی تعریف شد که نخبگان و فرهیختگان اقشار مختلف در ۱۴ کانون به بررسی ۱۳۰۰ متقاضی پرداختند و در نهایت برای ۳۰۰ متقاضی نهایی در اقدامی فشرده و ۳ روزه، مصاحبه و ارزیابی انجام و در حال حاضر لیستی ۹۰ نفر از افراد داریم.

وحدت شورای ائتلاف و جبهه پایداری به تعویق افتاد/ شنبه لیست می‌دهیم

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، ‌پرویز سروری، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران درباره تأخیر در ارائه لیست نهایی تهران برای انتخابات مجلس اظهار داشت: زمانی برای اعلام لیست اعلام نشده بود اما پیش‌ از این نیز تأکید کردیم که پیش از شروع انتخابات لیست نهایی اعلام خواهد شد.

به گزارش تسنیم، وی افزود: بیش از ۱۳۰۰ نفر در سامانه ثبت‌نام کرده بودند و طبیعتاً فرایند مصاحبه با کاندیدا و ارزیابی آن طولانی شد و این در حالی است که در برخی از ائتلاف‌ها و بسیاری از تشکل‌ها برای تنظیم لیست‌ها گروهی ۷ ـ ۸ نفره به ارزیابی می‌پردازند اما ما با حساسیت و تعهد این کار را انجام دادیم زیرا که مردم به ما اعتماد دارند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران گفت: فرایندی تعریف شد که نخبگان و فرهیختگان اقشار مختلف در ۱۴ کانون به بررسی ۱۳۰۰ متقاضی پرداختند و در نهایت برای ۳۰۰ متقاضی نهایی در اقدامی فشرده و ۳ روزه، مصاحبه و ارزیابی انجام و در حال حاضر لیستی ۹۰ نفر از افراد داریم که احتمالاً طی فردا یا پس فردا، در حرکتی فشرده ۹۰ نفر به ۳۰ نفر برسد و به احتمال زیاد در روز جمعه یا شنبه لیست ۳۰ نفره نهایی شود.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت در انتخابات ابراز داشت: در این دوره موضوع مشارکت نسبت به دوره‌های گذشته دارای اهمیت خاصی است زیرا که منطقه در شرایط بسیار حساسی به سر می‌برد و به‌نوعی جریان مقاومت به جبهه مقاومت تبدیل شده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران افزود: امروز پیروزی‌های بزرگی به دست آمده و هر لحظه ممکن است اتفاقات خاصی به وجود آید، به همین دلیل مرکز و پایتخت مقاومت که ایران است به نوعی در مرکز فشار دشمن قرار گرفته و آنها می‌خواهند با کاهش مشارکت القا کنند که مشروعیت سیاسی نظام جمهوری اسلامی از بین رفته و به نوعی بتوانند این پایتخت را تضعیف کنند که جریانات اقماری مقاومت شکست بخورد.

سروری تأکید کرد: مشارکت بالای مردم در این دوره، به معنای صلح و ثبات و قدرت و اقتدار بالای جمهوری اسلامی است و این انتخابات می‌تواند تأثیرات بزرگی بر روند شکست‌های پی‌درپی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها به وجود آورد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا موضوع مشارکت را در ابعاد وسیع‌تری افزایش داده تا شاهد حضور پرشور و پرقدرت مردم در انتخابات باشیم.

۲۱۹۲۱۱

منبع: khabaronline-1875512

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار