علی مطهری: به بازداشت‌های بی‌مورد و تبعیض‌ها انتقاد داریم /باید از دیوارکشی دوری کرد /شعار ما عقل‌گرایی و دوری از تبعیض است

سرلیست فهرست انتخاباتی صدای ملت در انتخابات مجلس گفت: به رغم برخی انتقادهایی که به بازداشت های بی مورد و تبعیض ها داریم، اما همچنان معتقدیم که برای حل مسائل کشور باید در انتخابات پیش رو حاضر شد.

علی مطهری: به بازداشت‌های بی‌مورد و تبعیض‌ها انتقاد داریم /باید از دیوارکشی دوری کرد /شعار ما عقل‌گرایی و دوری از تبعیض است

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، علی مطهری، روز پنجشنبه (سوم اسفندماه) در نشست خبری معرفی لیست صدای ملت برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: از آنجا که برخی از گروه ها احساس شد در انتخابات مشارکت نمی کنند، این شرایط را مناسب ندیدیم و حضور خود را اعلام کردیم. چرا که اصلاح امور فقط با حضور مردم در انتخابات میسر خواهد شد و اینکه با عدم مشارکت به براندازی نظام یا ضعف نظام فکر کنیم، سیاست نادرستی است.

بنابر گزارش ایرنا، سر لیست فهرست صدای ملت افزود: به رغم برخی انتقادهایی که به بازداشت های بی مورد و تبعیض ها داریم، اما همچنان معتقدیم که برای حل مسائل کشور باید در انتخابات پیش رو حاضر شد.

وی ادامه داد: گروه های مختلفی در تهیه فهرست نهایی همراهی کردند و شعار ما عقل‌گرایی و دوری از تبعیض است و معتقدیم می توانیم زمینه تغییر خوب را ایجاد کنیم. بر همین اساس افراد حاضر در فهرست صدای ملت از همه احزاب و گروه ها مانند اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل حضور دارند و فهرست صدای ملت فقط به اصلاح طلب ها اختصاص ندارد.

مطهری جناح‌‍بندی را دیوارکشی بی‌حاصل در کشور تعبیر کرد و گفت: هرچند اختلاف‌هایی بین گروه‌ها وجود دارد ولی برای پیشرفت کشور باید این دسته بندی ها کنار گذاشت و از دیوارکشی دوری کرد.

27215

منبع: khabaronline-1875979

ارسال نظر