پیام سید محمد خاتمی به خانواده شهید انتظاریان

پیام تبریک و تسلیت رئیس دولت اصلاحات به خانواده شهید سرافراز انتظاریان ابلاغ شد.

پیام سید محمد خاتمی به خانواده شهید انتظاریان

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، صبح امروز محمدرضا تابش نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل شهید انتظاریان، مراتب تسلیت خویش و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی را ابلاغ داشت.

آنگونه که جماران روایت کرده، در این دیدار که والدین، همسر و فرزندان شهید حضور داشتند تابش با اشاره به پیشینه تدین این خانواده ارجمند، ابراز داشت: این شهادت اجر دینداری، نوعدوستی،سلوک و حسن خلق وپاکدستی این خاندان بود که از خداوند گرفتند و انتظاری هم جز این نبود.

تابش تجلیل به یاد ماندنی از این شهید در مراسم تشییع و یادبود را اجرنهادن مردم به ایثار و خدمتگزاری و ازخود گذشتگی جان برکفانی دانست که سینه خویش را سپر می کنند تا اسلام و ایران سرفراز بماند و امنیت مردم برقرار باشد.

وی ضمن ابلاغ پیام تبریک و تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی به خانواده شهید سرافراز انتظاریان ابراز داشت: تجلیل ونکوداشت یاد شهیدان و پاسداشت خانوده ارجمند آنان در زمره آیین جناب آقای خاتمی است و انشاالله در اولین سفرشان به اردکان با حضور در منزل شهید از فداکاری این عزیز و همرزمان به خون خفته اشان تجلیل خواهند نمود.

خانواده شهید نیز با بیان خاطراتی از مرحوم آیت الله خاتمی یاد ایشان را گرامی داشتند و از لطف جناب آقای خاتمی و سلوک و خدماتشان تقدیر نمودند.

۲۷۲۱۸

منبع: khabaronline-1895502

ارسال نظر