تداوم و بقاء دانش‌بنیان‌ها با حمایت صنایع بزرگ/ بومی‌سازی «انکودر» با ارزآوری بالا

مدیر عامل شرکت هوشیار صنعت اسپادانا گفت: برای تداوم و بقای فعالیت دانش‌بنیان‌ها و این شرکت، فولاد مبارکه و  شرکت mstid حمایت‌های لازم را برای تولید نمونه‌های پرکاربرد انکودر با خرید ماشین الات مرتبط انجام دادند.

تداوم و بقاء دانش‌بنیان‌ها با حمایت صنایع بزرگ/ بومی‌سازی «انکودر» با ارزآوری بالا

رضا کلینی مدیر عامل شرکت هوشیار صنعت اسپادانا در حاشیه پنجمین نمایشگاه ملی فولاد ایران در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: این شرکت از سال ۹۶ در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تاسیس شد و در حوزه تولید تجهیزات پزشکی، خدمات تحقیق و توسعه، اتوماسیون و ابزار دقیق، ماشین آلات و خطوط تولید فعالیت دارد.

وی ادامه داد: از سال ۱۴۰۰ در لیست خرید محصولات فولاد مبارکه قرار گرفتیم و تیم بومی‌سازی فولاد مبارکه به این شرکت اعتماد کرد و در حوزه ابزار دقیق و ساخت انواع انکودرها به صورت خاص به تولید و بومی‌سازی پرداختیم.

کلینی با بیان اینکه اصلی ترین مزیت این محصول دسترسی و خدمات پس از فروش آن است، ادامه داد: برای تداوم و ابقای فعالیت شرکت، فولاد مبارکه و شرکت mstid حمایت‌های لازم را برای تولید نمونه‌های پرکاربرد انکودر با خرید ماشین الات مرتبط انجام دادند که سه مدل از آنها در مرحله تولید است و در صورت حمایت‌های مکرر می‌توان به توسعه و تولید انبوه و در نهایت در دست گرفتن بازار رسید.

مدیر عامل شرکت هوشیار صنعت اسپادانا در خصوص ارزآوری و صرفه اقتصادی بومی سازی آن ادامه داد: انکودر یک بازار ۷۰ بیلیون دلاری دارد و اگر بتوانیم ۵ درصد از آن را بومی سازی و به تولید برسانیم ارزآوری موثری خواهیم داشت.

منبع: irasin-48202

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار