کمبود انرژی بر روی صنایع فولادی تاثیر زیادی دارد

مدیر دفتر فنی تعمیرات و نگهداری فولاد خراسان گفت: مبحث کمبود انرژی روی فعالیت ما تأثیر زیادی دارد که باید کنسرسیوم‌هایی در زمینه سرمایه‌گذاری روی منابع گازی تشکیل دهیم.

کمبود انرژی بر روی صنایع فولادی تاثیر زیادی دارد

امین احمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: جای تقدیر از شرکت فولاد مبارکه وجود دارد که در کنار تمام مسئولیت‌های اجتماعی که دارد نه تنها افتخار استان اصفهان بلکه کل کشور است و ما فولادی‌ها از این موضوع به خود می‌بالیم.

وی افزود: در قدیم تبادل اطلاعات خیلی کامل نبود شرکت‌هایی که از مبارکه کوچک‌تر هستند، مانند فولاد خراسان به دانش‌های کسب شده مبارکه برای همدلی و هم افزایی نیاز دارند که به لطف همایش‌ها و تبادل اطلاعات بتوانیم به هم افزایی و تعالی در واحدهای فولاد سازی برسیم.

مدیر دفتر فنی تعمیرات و نگهداری فولاد خراسان گفت: با توجه به سرمایه‌گذاری عظیم چین در حوزه فولاد همچنین منابع گازی که در خاورمیانه وجود دارد، پیش‌بینی می‌شود فولاد در آینده در آسیا باشد.

وی تصریح کرد: قوانین اتحادیه اروپا تا ۲۰۳۵ در خصوص فولاد سبز وضع شده که البته تاکنون به ایران مجوز ورود نداده‌اند، ما توانایی در این زمینه داریم، به سمت میدرکس‌ ها و واحدهای احیا مستقیم برویم آلاینده کمتری نسبت به کوره بلندها خواهیم داشت.

احمدیان ادامه داد: مبحث کمبود انرژی روی فعالیت ما تأثیر زیادی دارد که باید کنسرسیوم‌هایی در زمینه سرمایه‌گذاری روی منابع گازی تشکیل دهیم.

وی بیان داشت: قوانین وضع شده ما را به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر مانند خورشیدی و بادی می‌بردد که خوشبختانه فولاد مبارکه هم در این زمینه پیشتاز بوده ا ست.

منبع: irasin-50800

ارسال نظر