داستان آتیه فولاد داستانی از جنس خواستن و توانستن است

مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد گفت: داستان هلدینگ آتیه فولاد ساختن یک خانواده با همه چالش‌ها و مشکلات، داستان حرکت به سمت هدفی مشترک با وجود تمام موانع و سختی‌ها است، این داستان، داستانی از جنس خواستن و توانستن است.

داستان آتیه فولاد داستانی از جنس خواستن و توانستن است

به گزارش ایراسین ، حامد حسین ولی بیک، مدیرعامل آتیه‌فولاد نقش جهان به مناسبت سالروز تأسیس این هلدینگ پیام تبریکی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است....

«از روزی که آتیه‌فولاد نقش‌جهان با اندیشه‌ای دورنگران، برای تأمین آتیه شاغلان و بازنشستگان فولاد مبارکه شکل گرفت، ۱۷ سال گذشته است؛ سال‌هایی پرفراز و نشیب که با شوق ساختن طی شد و در لحظه‌لحظه آن، درس‌هایی برای آموختن و رشد کردن وجود داشت.

این اندیشه دورنگران، داستان آتیه‌فولاد را شکل داد. داستان ساختن یک خانواده با همه چالش‌ها و مشکلات؛ داستان حرکت به سمت هدفی مشترک با وجود تمام موانع و سختی‌ها. این داستان، داستانی از جنس خواستن و توانستن است.

هویت مستقل و ماهیت سرمایه‌گذاری آتیه‌فولاد، در تمام این سال‌ها، برگ برنده‌ای بوده که به آن امکان داده تا جایگاه خود را در میان شرکت‌های وابسته به صنعت فولاد پیدا کند و با قدرت در مسیر اهداف خویش پیش برود و با اقداماتی ارزشمند، میراثی ماندگار برای سهامداران خود برجای گذارد.

بی‌تردید دست‌های پرتوان مدیران و صنعتگران شرکت‌های عضو هلدینگ آتیه‌فولاد، در صدد ساختن آینده‌ای روشن برای ۱۸ هزار عضو این خانواده است و در این مسیر، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

اینجانب ضمن تبریک سالروز تأسیس هلدینگ آتیه‌فولاد به تمامی سهامداران محترم و همکاران ارزشمندم در جای‌جای این مجموعه، از درگاه خداوند منان توفیق روزافزون را برای همه عزیزان مسئلت دارم و آرزومندم سال پیش‌رو، سالی سرشار از حرکت و برکت برای آتیه‌فولاد باشد.»

منبع: irasin-52422

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار