4 کشته و ۳ مجروح در تصادف زنجیره‌ای اتوبان نطنز - کاشان

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: تصادف زنجیره‌ای در اتوبان نطنز _ کاشان منجر به جان باختن چهار نفر و مجروح شدن سه فرد دیگر شد.

4 کشته و ۳ مجروح در تصادف زنجیره‌ای اتوبان نطنز - کاشان

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، سرهنگ اصغر زارع اظهار داشت: ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه روز گذشته مأموران پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک تصادف زنجیره‌ای در اتوبان نطنز _ کاشان مطلع و بلافاصله در محل حضور یافتند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژ و۴۰۵ و یک دستگاه وانت کاپ را و یک دستگاه کشنده اسکانیا با هم برخورد کردند که در بر اثر شدت تصادف رخ داده ۳ نفر از سرنشینان خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محل و یک نفر دیگر در بیمارستان جان باخته و ۳ نفر دیگر نیز به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان بستری شدند.

تغییر مسیر ناگهانی عامل اصلی تصادف

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در بررسی دقیق صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راه مشخص شد کشنده اسکانیا به علت تغییر مسیر ناگهانی باعث برخورد وانت کاپ را با گاردریل شده و خودروی سواری پژ و۴۰۵ نیز به علت عدم توجه به جلو با وانت کاپ را برخورد می‌کند.

سرهنگ زارع، س وار کرن سرنشین بیش از ظرفیت خودرو، نبستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان، سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عدم توجه به جلو را از مهمترین دلایلی که باعث جان باختن افراد در حوادث رانندگی می‌شود عنوان کرد و گفت: هرچند که راه و خودرو هم در شدت تصادف مؤثر هستند اما مسلماً اگر موارد ذکر شده توسط رانندگان و سرنشینان رعایت شود شاهد خسارت جانی در تصادفات نخواهیم بود.

46

منبع: khabaronline-1714667

ارسال نظر