۳ کشته و مسموم درپی انتشار گاز CO

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مسمومیت و فوت سه نفر در حوادث گازگرفتگی امروز استان اصفهان، خبر داد.

۳ کشته و مسموم درپی انتشار گاز CO

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز _شنبه هفدهم دی‌ماه_ حادثه مسمومیت با گاز CO به‌علت وجود اختلال در عملکرد بخاری به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در خیابان ارتش رخ داد و بلافاصله یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد، افزود: یک زن درپی این حادثه مسموم و برای دریافت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان الزهرا ( س) منتقل شد.

فوت یک نوجوان ۱۷ ساله

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان با اشاره به حادثه‌ای دیگر، تصریح کرد: ساعت ۱۹:۳۶ امروز _شنبه هفدهم دی‌ماه_ حادثه مسمومیت با گاز CO به‌علت اختلال آبگرمکن به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله دو واحد امدادی به محل حادثه مذکور در خیابان فارابی شمالی خیابان فرایبورگ اعزام شدند، اما علی‌رغم تلاش کارشناسان اورژانس و احیای قلبی تنفسی، یک نوجوان ۱۷ ساله جان خود را از دست داد.

مسمومیت در پی استفاده از پیک‌نیک داخل خودرو

همچنین عابدی گفت: ساعت ۲۰:۱۶ امروز _شنبه هفدهم دی‌ماه_ حادثه مسمومیت با گاز CO به‌علت روشن کردن گاز پیک‌نیک داخل وانت نیسان، به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله یک واحد امدادی به محل حادثه اعزام شد، خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله که در پی این حادثه مسموم و دچار کاهش هوشیاری شده بود، برای دریافت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان امین منتقل شد.

منبع: imna-632111

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار