بهره برداری از چمن مصنوعی روستای گرموک در دهه فجر امسال

بخشدار بخش مرکزی شهرستان سمیرم گفت: پروژه نصب چمن مصنوعی روستای گرموک با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۳۰۰ تومان به پایان رسید.

بهره برداری از چمن مصنوعی روستای گرموک در دهه فجر امسال

مهین پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمیرم اظهار کرد: چمن مصنوعی روستای گرموک در بخش مرکزی سمیرم با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۳۰۰ هزار تومان به پایان رسید.

وی افزود: دو میلیارد و ۱۰۰ هزار تومان هزینه شامل فنداسیون، فنس کشی و دیگر موارد بود که بر عهده دهیاری روستا و یک میلیارد و ۲۰۰ هزار تومان بر عهده اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم بوده است.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان سمیرم خاطرنشان کرد: مدت اجرای این پروژه هفت ماه به طول انجامید و در ایام الله دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

پناهی خاطرنشان کرد: قریب ۲۰۰۰ نفر جمعیت عشایری حومه روستای گرموک اعم از منطقه سرطاق، جوب خان، خلجی و دیگر مناطق حداقل ۶ ماه از سال را می‌توانند از این چمن استفاده کنند.

وی عنوان کرد: علاوه بر نقش ورزش در سلامت جسم و روح، غنی سازی بهینه اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، کاهش آسیب‌های ناشی از فضای مجازی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مساحت این چمن مصنوعی ۱۲۲۰ متر مربع با ابعاد ۴۷×۲۶ متر مربع است. روستای گرموک با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰۰ نفر در ۱۵ کیلومتری شرق سمیرم واقع شده است.

منبع: imna-721360

ارسال نظر