ویژه‌برنامه‌های یازده‌گانه منطقه ۵ برای دهه فجر

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ در این منطقه را تشریح کرد.

ویژه‌برنامه‌های یازده‌گانه منطقه ۵ برای دهه فجر

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ویژه‌برنامه‌های دهه فجر ۱۴۰۲ اظهار کرد: نخستین برنامه یاریگران اجتماعی شهر امروز _پنجشنبه دوازدهم بهمن_ در تالار فرشچیان همراه با اکران فیلم عمار در قالب برنامه‌ای برای افزایش بهره‌وری اجتماعی در منطقه ۵ شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن دهه فجر هفدهم بهمن در مسجد اعظم یک جشن بزرگ خانوادگی و بازی‌های مختلف بومی محلی برگزار خواهد شد، افزود: ویژه‌برنامه «شکوه پابرجا» در روزهای هفدهم و بیست‌ویکم بهمن در سالن نگین به‌عنوان یک جشن بزرگ خانوادگی با اجرای گروه موسیقی مقامی فاخر و دیگر آیتم‌های هنری برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه کرسی‌های آزاداندیشی از هفدهم تا بیستم بهمن در فرهنگسرای سبحان در قالب بحث و گفت‌وگو در مورد افتخارات انقلاب اسلامی و مباحث مربوط به انتخابات برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: به‌مناسبت میلاد حضرت رسول (ص)، جشن بزرگ خانوادگی همراه با برنامه‌های جنبی تحت عنوان ویژه‌برنامه « نورالسما » روز هجدهم بهمن در محل پارک مرکزی سپاهان‌شهر برگزار می‌شود.

کارگر با بیان اینکه ویژه‌برنامه «یادی از پدران آسمانی» روز گذشته یازدهم بهمن آغاز شده است و تا بیست‌ودوم بهمن در منزل خانواده‌های جانبازان برای تجلیل از خانواده جانبازانی که در سال گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شدند، برگزار می‌شود، افزود: زنگ انقلاب روز چهاردهم بهمن در مدارس سطح منطقه نواخته می‌شود.

وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه نورسته و مسابقه خانوادگی کتاب‌خوانی با عنوان صعود ۴۰ ساله دوازدهم تا سی‌ام بهمن برگزار می‌شود، اضافه کرد: نورسته برای نمایش دستاوردهای بانوان در فرهنگسرای سبحان و این مسابقه نیز به‌صورت کتاب‌خوانی دیجیتال خواهد بود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان اضافه کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی در مسیر انقلاب روز نوزدهم بهمن در حاشیه زاینده‌رود در قالب پیاده‌روی خانوادگی، اهتزاز پرچم ایران توسط خلبانان پاراگلایدر بیستم تا بیست‌ودوم در بام شهر اصفهان و نورافشانی شب بیست‌ویکم بهمن در کوه صفه و مساجد سطح منطقه به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی نیز برگزار خواهد شد.

منبع: imna-724772

ارسال نظر