۴۰۰ نفر در تیران رأی اولی هستند

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار تیران و کرون گفت: ۴۰۰ نفر از ۵۰ هزار واجد شرایط رأی دادن در این شهرستان، برای اولین بار رأی می‌دهند.

۴۰۰ نفر در تیران رأی اولی هستند

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، امیر عرب امروز _شنبه پنجم اسفند- در نشست پشتیبانی و رصد شعب اخذ رأی برگزاری انتخابات در محل آموزش و پرورش تیران و کرون اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پیش بینی شده و رصد محل‌های اخذ رأی انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۵۰ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رأی دهی هستند، افزود: ۴۰۰ نفر آنان رأی اولی هستند که جشن تکلیف سیاسی طی روزهای آینده برای آنان برگزار خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه رأی اولی‌ها روز جمعه در یکی از شعب رأی خواهند داد، تصریح کرد: این برنامه به صورت نمادین و مشارکت بخشی از رأی اولی‌ها برگزار می‌شود.

عرب با اشاره به بیش از ۷۰ شعبه اخذ رأی، خاطرنشان کرد: پنج شعبه اخذ رأی سیار در این شهرستان پیش بینی شده که در ساعات روز جمعه در برخی از روستاها و مناطق دور دست حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه کاندیدها تبلیغات خود را آغاز کرده‌اند، اذعان داشت: اصول اخلاقی و قانونی باید توسط آنان و یا حامیانشان رعایت شود که با متخلفین بر طبق قانون برخورد خواهد شد.

معاون فرماندار تیران و کرون اضافه کرد: تاکنون تخلفی از کاندیدها به ستاد مرکزی انتخابات گزارش نشده و همه در چهارچوب قانونی وظیفه خود را انجام می‌دهند.

تشکیل پویش‌های مردمی مشارکت در انتخابات

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون با اشاره به رویدادهایی که برای مشارکت سیاسی رقم خورده، گفت: تشکیل پویش‌های مردمی از جمله این اقدامات است که منجر به ایجاد شور انتخاباتی و انتخاب اصلح می‌شود.

حسین صائبی با اشاره به اینکه دانش آموزان خانواده‌های خود را برای حضور در انتخابات ترغیب می‌کنند، افزود: نوجوانان اینگونه در سرنوشت آینده خود نقش خواهند داشت.

وی با بیان اینکه معلمان و مدیران مدارس خانواده‌ها برای حضور در انتخابات تشویق خواهند کرد، افزود: جانب داری از نامزدهای انتخاباتی در مدارس و یا مراکز فرهنگی صورت نمی‌گیرد.

منبع: imna-730711

ارسال نظر