تمام راه‌های شریانی به سمت کاشان باز و تردد روان است

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کاشان گفت: تمام مسیرهای منتهی به کاشان و راه‌های مواصلاتی و شریانی بدون هیچ مشکلی باز و تردد روان است.

تمام راه‌های شریانی به سمت کاشان باز و تردد روان است

علی‌اکبر آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر راه‌های شریانی کاشان به تمام نقاط باز است و تردد روان صورت می‌گیرد، اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی راهداری مشکلی در مسیر راه‌های مواصلاتی پیش نیامد.

وی افزود: با آغاز بارش برف از روز شنبه تا صبح امروز پنجشنبه دهم اسفند در منطقه کاشان، ۳۰۰۰ کیلومتر عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی در محورهای اصلی و شریانی و روستایی شهرستان کاشان به صورت رفت و برگشت و با به‌کارگیری ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک به همراه ۴۵ نفر از کارکنان انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کاشان خاطرنشان کرد: تاکنون ۶۵۰ تن شن و نمک در راه‌های اصلی و شریانی شهرستان استفاده شده است و راهداران از همان ابتدای بارش‌ها درراه‌های حوزه شهرستان کاشان در حال انجام خدمت و امداد رسانی هستند و امدادرسانی به بیش از ۵۰ خودرو گرفتار در برف توسط راهداران انجام شده است.

آقایی اضافه کرد: طی این مدت، ۲۰۰ تن شن و نمک از محل اداره در اختیار ارگان‌هایی همچون شهرداری‌های اقماری، بخشداری‌ها و شرکت‌های خصوصی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اولویت اول راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کاشان تردد روان در محورهای شریانی و اصلی این منطقه است، تصریح کرد: با توجه به امکانات، ماشین‌آلات و تجهیزات این اداره اولویت اصلی، باز نگه داشتن محورهای اصلی و شریانی حوزه شهرستان کاشان است و در صورت پایدار شدن هوا و باز بودن محورهای اصلی و شریانی، خدمت‌رسانی در محورهای روستایی و فرعی آغاز می‌شود، از شهروندان تقاضا می‌شود در زمان بارش برف از تردد در محورهای فرعی و روستایی برف‌گیر خودداری کنند و سفر خود را تا بهبود شرایط جوی به تعویق بیندازند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کاشان ادامه داد: از تمام شهروندان تقاضا می‌شود در صورت ضرورت سفر، تجهیزات سفر زمستانی همچون زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

منبع: imna-731882

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار