۱۸۴ تن کالای اساسی در شهرستان لنجان توزیع می‌شود

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: بیش از ۱۵ تن گوشت قرمز گوساله منجمد در شهرستان لنجان توزیع شده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۷۹ تن برنج هندی، ۶۷ تن شکر سفید خانوار، چهار تن گوشت گوساله منجمد و ۳۴ تن مرغ منجمد طی روزهای آینده در سطح شهرستان لنجان توزیع خواهد شد.

۱۸۴ تن کالای اساسی در شهرستان لنجان توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، عباس کرمی صبح امروز _پنجشنبه هفدهم اسفند_ در جمع مسئولان شهرستان لنجان اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار و تأمین نیاز مردم شهرستان لنجان به کالاهای اساسی از جمله برنج، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ، توزیع اقلام از ابتدای اسفند با قیمت مصوب دولتی در سطح شهرستان لنجان آغاز شده است.

وی افزود: بر اساس تدابیر اتخاذ شده در کارگروه تنظیم بازار شهرستان لنجان، توزیع کالاهای تنظیم بازار در فروشگاه‌های منتخب شهرها و روستاهای شهرستان لنجان با هدف کمک به معیشت مردم در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با تقدیر از اعضای کارگروه تنظیم بازار و مباشرانی که در اجرایی شدن این طرح با اتاق اصناف همکاری داشته‌اند، تصریح کرد: بیش از ۱۵ تن گوشت قرمز گوساله منجمد در شهرستان لنجان توزیع شده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۷۹ تن برنج هندی، ۶۷ تن شکر سفید خانوار، چهار تن گوشت گوساله منجمد و ۳۴ تن مرغ منجمد طی روزهای آینده در سطح شهرستان لنجان توزیع خواهد شد.

کرمی ادامه داد: طرح نظارتی ویژه نوروز و نظارت بر توزیع دقیق و صحیح کالاهای تنظیم بازار در شهرستان لنجان از ابتدای اسفند سال جاری با حضور بازرسان اداره صمت و اتاق اصناف تشدید شده و نظارت و پایش بازار با قدرت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بازرسی از واحدهای صنفی خارج از ساعات اداری نیز در حال انجام است، اضافه کرد: بر اساس قانون نظام صنفی درج نکردن قیمت، گران‌فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه، خودداری از فروش و فروش اجباری در اولویت بازرسان قرار دارد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه گران‌فروشی، کم‌فروشی و تخلفات مراکز عرضه و توزیع اقلام و کالاهای پرمصرف را به شماره‌های ۱۲۴ و ۰۳۱۵۲۲۱۰۶۷۸ واحد بازرسی اتاق اصناف شهرستان لنجان اطلاع دهند تا رسیدگی لازم صورت گیرد.

منبع: imna-733951

ارسال نظر