پیشنهاد اعلام زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه بررسی میشود
شهردار اصفهان گفت: پیشنهاد اعلام زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه جای بررسی دارد که به سازمان فاوا و شرکت واحد اتوبوسرانی این موضوع را پیشنهاد میکنم تا در ایستگاههایی که صفحه نمایش دارد عملیاتی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسمزاده امروز _چهارشنبه بیستوسوم اسفند_ در برنامه رادیویی «بیواسطه با مردم» حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات شهروندان بود.
سوال شهروندان و پاسخ مسئولان
این برنامه به پرسش شهروندان و پاسخ مدیران شهری اختصاص یافت.
شهروندان دودزا بودن اتوبوسها را اطلاع دهند تا بررسیها انجام و مشکل رفع شود
شهروند: یکی از شهروندان روشندل اصفهان هستم؛ قول داده بودید که در ایستگاههای اتوبوس سخنگو نصب میشود، اما هنوز عملیاتی نشده است.
معلولان گروه ضعیف جامعه هستند و درخواست داریم بیشتر از گذشته به آنها توجه کنید. سمت خیابان ۲۴ متری نیز کمبود اتوبوس داریم.
علی قاسمزاده، شهردار اصفهان: به خاطر ندارم قولی داده باشم که ایستگاهها به سامانه سخنگو مجهز شود.
این پیشنهاد جای بررسی دارد که به سازمان فاوا و شرکت واحد اتوبوسرانی این موضوع را پیشنهاد میکنم در ایستگاههایی که صفحه نمایش دارد، عملیاتی شود و نابینایان نیز از این قابلیت استفاده کنند.
البته چندین بار با اتوبوسهای دودزا مواجه شدم و از طریق پیامک یا تماس به مسئول مربوطه اطلاع دادم؛ درخواست دارم شهروندان نیز اگر با این موارد مواجه شدند، موضوع را اطلاع دهند تا شب که اتوبوس در پایانه متوقف شد، بررسیهای لازم انجام و مشکل رفع شود.
برآیند فعالیت اتوبوسرانی مثبت بوده است و همچون گذشته که به وفور اتوبوسهای دودزا را مشاهده میکردیم، میبینیم که به ندرت شاهد اینگونه اتوبوسها هستیم که با انعکاس دادن نیز، مشکل برطرف خواهد شد.
کارت منزلت شهروندی در حال صدور است و شهروندانی همچون روشندلان که شامل آنها میشوند با مراجعه به سامانه profile.isfahan.ir، زیر نظر سازمان فرهنگی، اجتماعی این کارت را دریافت خواهند کرد.
شهردار اصفهان از مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خواست موضوع مطرح شده از سوی این روشندل را به سازمان فاوا انعکاس دهد تا با استفاده از سامانه اصرو این سیستم سخنگو فعال شود.
داوود بحیرایی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه: ایستگاه سخنگو موضوع منفکی است، اما اینکه اتوبوسها با رسیدن به ایستگاه، نام آن را اعلام کند تا مسافران از ایستگاه مورد نظر جا نمانند را بررسی خواهیم کرد، اما نمیتوانیم یکباره تمام ناوگان را به این سیستم مجهز کنیم.
سرفاصله خط چهار اتوبوسرانی ۱۵ دقیقه است و تلاش کردیم این سرفاصله را حفظ کنیم، اما بهدلیل ترافیک مسیر دچار تغییراتی میشود.
در توقفگاههای اتوبوسها، نیروهای مربوطه ناوگان را هر شب بررسی میکنند؛ البته ممکن است چند ساعت پس از خروج اتوبوس از توقفگاه، سیستمهایی نظیر سوخترسانی یا موتوری آن دچار مشکل شود که امکان خارج کردن آن از خط را به دلیل نزدیک شدن به شب عید نداریم و مجبور هستیم با آن سازش کنیم تا برای همان شب آن را تعمیر کنیم و سپس در مدار خدمترسانی قرار گیرد.
خبر در حال تکمیل است...
منبع: imna-735912