با پیام رهبر معظم انقلاب رعب بی‌نظیری در دل دشمنان افتاده است

امام‌جمعه گلپایگان گفت: به‌دنبال پیام رهبر انقلاب رعب بی‌نظیری در دل دشمنان افتاده و به استناد قرآن کریم رعب و وحشت در قلوب دشمنان نشان دهنده امدادهای غیبی خدا برای نصرت و یاری سربازان اسلام است.

با پیام رهبر معظم انقلاب رعب بی‌نظیری در دل دشمنان افتاده است

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز _جمعه بیست و چهارم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه گلپایگان با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع ( ع) توسط وهابیان، اظهار کرد: تخریب قبور ائمه اطهار ( ع) از حوادث تلخ تاریخ اسلام است و نشان داد که وهابیان به ارزش‌های دین اسلام و قرآن پایبند نیستند.

وی افزود: وهابیان به‌دلیل تعصب دینی که دارند این اقدام زشت و ننگین را انجام دادند که موجب غم شیعه و سنی ناراحت شد زیرا مسلمانان برای عرض ادب و تقرب به درگاه خداوند به این مکان مقدس مشرف می‌شوند، امید می‌رود به زودی قبور بقیع بازسازی شود.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب در انتقام و تنبیه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران، گفت: جمهوری اسلامی هر موقع تشخیص دهد، با قاطعیت تمام برای براندازی ظلم و فساد اقدام می‌کند و کوتاه نخواهد آمد.

حجت‌الاسلام کرامتی ادامه داد: به‌دنبال پیام رهبر انقلاب رعب بی‌نظیری در دل دشمنان افتاده و به استناد قرآن کریم رعب و وحشت در قلوب دشمنان نشان دهنده امدادهای غیبی خدا برای نصرت و یاری سربازان اسلام است.

وی افزود: پاسخ جمهوری اسلامی تنبیه عبرت‌آموز اسرائیل و محو آن است همان گونه که طوفان الاقصی یک حرکت کاملاً فلسطینی بود که علیه رژیم صهیونیستی انجام شد.

امام جمعه گلپایگان گفت: سه قوه قضائیه و مقننه و مجریه در راستای حجاب وظیفه شرعی و قانونی دارند و باید برنامه‌ریزی مدونی انجام دهند تا گروه‌های جهادی و افرادی که دغدغه فرهنگی دارند با ستاد امر به معروف همکاری کنند زیرا در تخلفات قانونی بی‌تفاوت بود

منبع: imna-743817

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار