نصف‌جهان غرقِ غرورِ «وعده صادق» / تجمع مردم در حمایت از تنبیه اسرائیل توسط سپاه + فیلم

مردم نصف جهان در حمایت از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران در راستای تنبیه جنایات رژیم صهیونیستی تجمع کردند.

نصف‌جهان غرقِ غرورِ «وعده صادق» / تجمع مردم در حمایت از تنبیه اسرائیل توسط سپاه + فیلم

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مردم نصف‌جهان همزمان با هموطنان خود در سراسر کشور و در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی شامگاه _یکشنبه، بیست‌وششم فرورودین_ در میدان امام حسین (ع) اصفهان تجمع کردند.

آسمان اصفهان نیز در همراهی با شادی و عزت مردم از انتقام غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رژیم سفاک صهیونیستی نورافشانی شد.

هم‌شهریان سردار رشید اسلام، شهید زاهدی، که چند روز قبل حماسه‌ای را با حضور خود در تشییع شهید قدس رقم زدند، امشب غرق در سرور و غرور اقدام تلافی‌جویانه و انتقام سپاه پاسداران از صهیونیست‌ها هستند.

مردم در این اجتماع پرچم‌های ایران، فلسطین و حزب الله در دست، شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست سر دادند و با فریادهای حیدر حیدر به این حضور پرشور رنگ و بوی حماسی بخشیدند.

مردم اصفهان که یکی از فرماندهان ارشد سپاه قدس را در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق از دست داده‌اند، با انگیزه بیشتری در این تجمع شرکت کردند و به رژیم کودک کش صهیونیستی گوشزد کردند که هرگونه ماجراجویی جدید با پاسخ سرسختانه و محکم‌تر جوانان انقلابی ایران اسلامی مواجه خواهند شد.

تکمیل می‌شود…

منبع: imna-744586

ارسال نظر