۵ هکتار از مراتع روستای فریزهند نطنز در اتش سوخت

شهردار نطنز گفت : بر اثر سهل انگاری مسافران تابستانی ؛۵ هکتار از مراتع روستای فریزهند دچار حریق شد

شهردار نطنز گفت : بر اثر سهل انگاری مسافران تابستانی ؛۵ هکتار از مراتع روستای فریزهند دچار حریق شد

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ سید محسن تجویدی عصر امروز یک شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی آتش سوزی بخشی از مراتع و منابع طبیعی روستای فریزهند از توابع نطنز و تماس با واحد آتش نشانی شهرداری نطنز بلافاصله ماموران نیروهای آتش نشانی عازم روستا شدند
تجویدی گفت: با توجه به بعد مسافت و مدت زمانی که نیروهای آتش نشانی خود را به محل حریق رساندند ۵ هکتار از مراتع و منابع طبیعی روستای فریزهند در آتش سوخت و با تلاش سه ساعته آتش نشانان، آتش مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.

شهردار نطنز تصریح کرد: در این عملیات خودرو آتش نشانی در چند مرحله از همان روستا آبگیری شد تا آتش به طور کامل اطفاء گردید.

وی اضافه کرد: در چند روز اخیر مقدار قابل توجهی از مراتع و باغات در روستاهای تکیه سادات، چیمه، فریزهند و قطب صنعتی شجاع آباد طعمه حریق شد که با همت نیروهای آتش نشانی شهرداری نطنز اطفاء و آتش مهار شد.

شهردار نطنز با اشاره به اینکه مراتع و منابع طبیعی از سرمایه های ملی محسوب می شوند، اظهار کرد؛ از مسافرین و گردشگران داخلی و خارجی می خواهیم از روشن کردن آتش در مراتع به طور جدی ً خودداری کنند و یا در پایان تفریح با خاموش نمودن آتش در حفظ و نگهداری منابع طبیعی کوشا باشند.

وی از ساکنین روستاها خواست درصورت مشاهده بروز هرگونه آتش سوزی در ابتدا با آتش نشانی تماس و در صورت امکان تا رسیدن نیروهای آتش نشانی اطفاء اولیه را انجام دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار