برگزاری اولین دوره ارتقاء سطح علمی و عقیدتی مجریان مجلس ترحیم در باغ رضوان

مدیر عامل سازمان آرامستان​​​​ های شهرداری اصفهان گفت: اولین دوره ارتقاء سطح علمی و عقیدتی قاریان و مجریان مجالس ترحیم فعال در آرامستان باغ رضوان برگزار می شود.

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: اولین دوره ارتقاء سطح علمی و عقیدتی قاریان و مجریان مجالس ترحیم فعال در آرامستان باغ رضوان برگزار می شود.

محمد پرورش در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سال گذشته آزمونی برای قاریان و مجریان مجلس ترحیم سازمان برگزار شد که برگزیدگان به ۳ سطح تقسیم بندی شدند.

وی افزود: در همین راستا برای ارتقاء سطح علمی آنان نیز کلاس های آموزشی ویژه با هدف ارتقا سطح علمی و عقیدتی ویژه قاریان و مجریان مجلس ترحیم برگزار می شود.
مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: این دوره آموزشی شامل کلاس های عقیدتی با موضوعات اخلاق،‌ مقتل، تاریخ اهلبیت، احکام، آسیب شناسی مداحی، زیارت اهل قبور و اهل بیت و کلاس های تخصصی با موضوعات ادبیات ، ردیف های آوازی کار آمد در مداحی ، مجلس داری و تخصص های مرتبط با اجراء مجالس مذهبی و ترحیم وغیره برگزار می شود.
پرورش با اشاره به اینکه کلاس های آموزشی ویژه قاریان و برگزار کنندگان مجلس ترحیم از روز گذشته آغاز شد، ادامه داد : کلاس های اولین دوره ارتقا سطح علمی و عقیدتی ویژه قاریان و مجریان مجالس ترحیم تا پایان تابستان، شنبه هر هفته در فرهنگسرای کوثر در خیابان جی برگزار می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار