ذوب‌آهن در فکر دَبل کردن استقلال خوزستان/ صدرنشین استراحت می‌کند

ذوب‌آهن در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.

ذوب‌آهن در فکر دَبل کردن استقلال خوزستان/ صدرنشین استراحت می‌کند

به گزارش ایمنا، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان روز جمعه برگزار می‌شود اما آینده‌سازان میهن که با 41 امتیاز صدر جدول رده‌بندی را در اختیار دارد در این هفته استراحت می‌کند.
در یکی از مسابقات مهم این هفته شهرداری سیرجان پذیرای قشقایی شیراز است. دیدار هفته گذشته شهرداری سیرجان و شهرداری بم به دلیل اعتراض تیم کرمانی ناتمام ماند و به احتمال زیاد کمیته انضباطی نتیجه این دیدار را به سود شهرداری سیرجان اعلام می‌کند. شهرداری سیرجان با 37 امتیاز (بدون احتساب نتیجه دیدار با شهرداری بم) در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و شهرداری بم هم 35 امتیازی و سوم است. شهرداری بم در هفته نوزدهم لیگ برتر میهمان پالایش گاز ایلام است.
در دیگر دیدا ر مهم این هفته، ذوب‌آهن اصفهان در خانه حریف به مصاف استقلال خوزستان انتهای جدولی می‌رود. شاگردان مژگان مدایم‌زاده در دیدار رفت و در ورزشگاه فولادشهر با سه گل الهام انصاری و گلنوش خسروی از سد استقلال خوزستان گذشتند و در بازی روز جمعه هم به فکر تکرار این نتیجه هستند. استقلال خوزستان هفته گذشته با پنج گل مغلوب آینده‌سازان میهن نجف‌آباد شد و ذوب‌آهن هم با نتیجه 3 بر 2 به همیاری ارومیه باخت.
برنامه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:
جمعه 29 بهمن، ساعت 10 صبح
استقلال خوزستان - ذوب‌آهن اصفهان
راه‌یاب ملل سنندج - خیبر خرم‌آباد
شهرداری سیرجان - قشقایی شیراز
پالایش گاز ایلام - شهرداری بم

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار