موری: امسال هم بهترین بازیکن می‌شوم و هم خانم گل

بهترین بازیکن لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: خیلی دوست داشتم عنوان خانم گلی و بهترین بازیکن لیگ را با هم به دست می‌آوردم.

بهترین بازیکن لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: خیلی دوست داشتم عنوان خانم گلی و بهترین بازیکن لیگ را با هم به دست می‌آوردم.
فروغ موری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: هیجان زیادی داشتم. سه کاندید برای کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر فوتبال بانوان انتخاب شده بودند. از شدت هیجان ضربان قلبم بالاتر رفته بود تا این که نامم را اعلام کردند. از این که به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدم بسیار خوشحالم و برای دیگر دوستانم نیز آرزوی موفقیت دارم.
وی افزود: سال‌های قبل نام بهترین بازیکن را اعلام می‌کردند و می‌دانستیم که چه کسی انتخاب خواهد شد اما امسال هیجان معرفی بهترین های لیگ فوتبال را بالاتر برده بودند.
هافبک تیم ملی فوتبال بانوان ادامه داد: فصل گذشته خیلی تلاش کردم تا عنوان خانم گلی را به دست بیاورم اما این اتفاق نیفتاد. اما در فصل جدید به طور حتم این عنوان را به دست می‌آورم. انگیزه ام را برای کسب این عناوین بیشتر شده است.
موری در پاسخ به این سوال که آیا کسب این عناوین روی قراردادهایش نیز تاثیر می‌گذار گفت: شاید کمی تغییر کند. اما آنقدر رقم قرارداد بانوان در لیگ فوتبال پایین است که تغییر این دستمزدها نیز خیلی به چشم نمی‌آید. این در حالی است که اگر یک درصد از سرمایه گذری که برای لیگ مردان را در فوتبال بانوان انجام دهند مشکلات فوتبال بانوان حل خواهد شد.
وی اظهار داشت: هنوز مشخص نیست که در فصل جدید با کدام تیم قرارداد می بندم. امیدوارم امسال شاهد لیگی پویا و پرنشاط باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار