۹۵ درصد ثبت سفارش کتب دانش آموزان ابتدایی انجام شده است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تاکنون ۹۵ درصد ثبت سفارش کتب دانش آموزان ابتدایی در پایه های دوم تا ششم انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تاکنون ۹۵ درصد ثبت سفارش کتب دانش آموزان ابتدایی در پایه های دوم تا ششم انجام شده است.

سید محمد میرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا تصریح کرد: سامانه فروش کتب درسی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، متوسطه دوم شاخه فنی و حرفه‌ای و پیش دانشگاهی بار دیگر فعال شده و تا ۳۰ مرداد ماه ۹۶ باز است.

وی تاکید کرد: دانش آموزان جهشی که شهریور ماه آزمون دارند، باید به مدرسه خود مراجعه کنند تا ثبت سفارش کتب درسی آنها توسط مدرسه در سامانه انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: اولیاء دانش آموزان ابتدایی هم باید در این فرصت ۱۳ روزه برای ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه ۹۵ درصد ثبت سفارش کتب دانش آموزان ابتدایی در پایه های دوم تا ششم انجام شده است، اظهارکرد: خوشبختانه کتاب های درسی به اصفهان رسیده و به ادارت آموزش و پرورش ارسال شده است تا همزمان با آغاز سال تحصیلی توزیع آنها بین دانش آموزان انجام شود .

میرپور خاطرنشان کرد: به منظور دسترسی آسان دانش‌آموزان به کتب درسی و نظارت نظام‌مند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی سال تحصیلی ۹۷ - ۹۶ در دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، پیش دانشگاهی، متوسطه دوم شاخه فنی و حرفه‌ای (پایه دهم و یازدهم) و کتاب‌های درسی تکمیلی مدارس دوره اول متوسطه، ویژه استعدادهای درخشان (پایه‌های ۸، ۷ و ۹) از طریق سامانه‌های www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com انجام می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار