فرصت خوب و بی‌اعتنایی عجیب

یک ماه مانده به دیدارهای حساس تیم ملی در انتخابی جام جهانی، فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی در حالی وقعی به درخواست‌های مکرر همتایان عراقی خود برای برگزاری یک دیدار دوستانه نمی‌نهند که تدارک دیگری هم برای تیم ملی در نظر گرفته نشده است.

فرصت خوب و بی‌اعتنایی عجیب

به گزارش ایمنا، تیم ملی ایران ماه آینده 2 دیدار مهم در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه برابر تیم‌های ملی قطر و چین در برنامه دارد. با این وجود، تا این لحظه نه تنها هیچ تدارک مشخصی برای آن 2 مسابقه در نظر گرفته نشده که کارلوس کی‌روش هم پس از اتفاقات اردوی زمستانی دوبی رویه‌ عجیبی در ارتباط با فدراسیون فوتبال در پیش گرفته است.
در این اثنا فدراسیون فوتبال عراق به دفعات از همتای ایرانی خود درخواست برگزاری یک بازی دوستانه در تهران را کرده است اما فدراسیون به قدری درگیر ماجراهای کی‌روش بوده که هنوز به این درخواست پاسخ روشنی نداده است.
بی‌اعتنایی عجیب به پیشنهاد عراقی‌ها در حالی صورت می‌گیرد که این مسابقه دوستانه احتمالی در آستانه دیدارهای حساس رسمی می‌تواند برای هر 2 تیم بسیار مفید باشد. از آنجا که این دیدار در صورت برگزاری در خاک ایران خواهد بود هیچ هزینه خاصی هم روی دست فدراسیون نخواهد گذاشت.
با این اوصاف، معلوم نیست چرا فدراسیون که شواهد و قرائن نشان می‌دهد دیدار تدارکاتی دیگری را هم برای تیم ملی در نظر نگرفته چرا برای پاسخ مثبت به این پیشنهاد تا این اندازه دست دست می‌کند و چرا کارلوش کی‌روش در این شرایط حساس دست از لجبازی برنمی‌دارد؟

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار