آب شرب 95 روستای اردستان با تانکر تامین می شود

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی اردستان گفت: آب شرب اهالی 95 روستای این شهرستان باتانکرهای سیار تامین می شود.

ایرنا: مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی اردستان گفت: آب شرب اهالی 95 روستای این شهرستان باتانکرهای سیار تامین می شود.
رضا دهقانی اظهارکرد: 420 مترمکعب آب شرب این روستاها روزانه با هفت دستگاه تانکر حمل می شود.
وی با بیان اینکه 106 روستای شهرستان اردستان زیرپوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی اردستان قرار دارند، افزود: 45 روستای دیگر در این شهرستان به صورت موردی از خدمات این شرکت بهره مند می شوند.
دهقانی طول شبکه توزیع آب در روستاهای اردستان را 440 کیلومتر بیان کرد وگفت: 230 کیلومتر خط انتقال، 39 حلقه چاه، 11 رشته قنات و چهار چشمه آب شرب 11هزار مشترک خانگی روستاهای شهرستان اردستان را تامین می کنند.
به گفته وی، زیر پوشش قرار دادن روستاهای سهامیه، امیدیه، دشت آزادگان، تل آباد، سهرویه و تامین آب شرب سالم از این روستاها از جمله اقدام های شرکت آبفار روستایی در سال گذشته بوده است.
وی از دیگر اقدام های انجام شده برای گسترش عدالت اجتماعی توسط این اداره را مجتمع کردن چند روستا برای تامین آب پایدار شامل مجتمع 9 آبرسانی روستایی اسلام آباد، مجتمع 21 روستایی ریگستان، مجتمع اونج، ماست بندی و ظفرقند و مجتمع آبرسانی چهار روستایی لاسیب، توتکان، جنبه و مکان بیان کرد.
دهقانی یاد آوری کرد: طرح ساخت مجتمع آبرسانی دهستان همبرات با 35 روستا با 100 کیلومتر لوله گذاری و یک ایستگاه پمپاژ با اعتبار 150میلیارد ریال در دستور کار است که در صورت تامین اعتبار عملیات اجرائی در سال جاری آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار