دیدار پرسنل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی با فرماندار شهرستان بویین میاندشت

به گزارش اصفهان امروز، پرسنل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی با طحانیان زاده فرماندار شهرستان بویین میاندشت دیدار کردند.در این دیدار فرماندار شهرستان فرماندهی و پرسنل نیروی زحمتکش نیروی انتظامی را از خادمین ملت و حافظان ناموس مردم دانست.

در این دیدار فرماندار شهرستان بویین میاندشت ضمن خیر مقدم و عرض تبریک فرا رسیدن هفته دولت به فرماندهی و پرسنل نیروی زحمتکش نیروی انتظامی، آنان را از خادمین ملت و حافظان ناموس مردم دانست.

فرماندار شهرستان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی فرماندهان و پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی با اشاره به آرامش و امنیتی که الحمداله در کشور و شهرستان حاکم است این آرامش و امنیت را مدیون شهیدان به ویژه شهیدان نیروی انتظامی که با خون خود این آرامش و امنیت را به کشور، استان و شهرستان هدیه دادند.
همچنین رئیس شورای تامین شهرستان رضایتمندی مردم از عملکرد نیروی انتظامی در شهرستان را از بزرگترین افتخار و مدال دانست که بر سینه شما عزیزان سبز پوش نصب شده و از مسئولین درخواست می‎شود که در زمینه تامین امکانات لجستیکی به جهت شرایط آب و هوایی و کوهستانی بودن منطقه همکاری و مساعدت نمایند.

در این دیدار سرهنگ طاهری فرماندهی انتظامی شهرستان گزارشی را از عملکرد نیروی انتظامی در شهرستان ارائه و هفته دولت را به نماینده عالی دولت در شهرستان تبریک گفتند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار