تصادف مینی بوس حامل زائران عراقی با یک وانت/ 14 نفر مصدوم شدند

مدیر حوادث و فوریت های اورژانس پزشکی اصفهان گفت: در اثر تصادف یک دستگاه مینی بوس حامل زائران عراقی با یک دستگاه وانت بار در آزاد راه کاشان – قم، ۱۴ سرنشین مجروح شدند.

مدیر حوادث و فوریت های اورژانس پزشکی اصفهان گفت: در اثر تصادف یک دستگاه مینی بوس حامل زائران عراقی با یک دستگاه وانت بار در آزاد راه کاشان - قم، ۱۴ سرنشین مجروح شدند.

غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا درباره جزئیات این تصادف اظهار کرد: عصر روز گذشته این مینی بوس که عازم «نیاسر» بود، در ۳۰ کیلومتری شهر کاشان، از پشت با یک دستگاه وانت برخورد کرد که بر اثر آن ۱۲ تبعه کشور عراق و ۲ نفر ایرانی که سرنشینان وانت بار بودند، مجروح شدند.

وی افزود: همه مجروحان این تصادف بعد از از دریافت خدمات درمانی و اقدام های پیش بیمارستانی، توسط کارشناسان فوریت های پزشکی به وسیله سه دستگاه آمبولانس از اورژانس کاشان، آران و بیدگل و یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر، به بیمارستان فوق تخصصی شهید بهشتی کاشان برای ارائه خدمات درمانی پیشرفته تر انتقال پیدا کردند.

مدیریت حوادث و فوریت های اورژانس پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: دلیل وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، خوشبختانه این حادثه، فوتی نداشه و جراحت های مصدومان هم شدید نیست و هم اکنون پنج نفر از مجروحان بستری و بقیه به صورت سرپایی تحت درمان هستند.

گفتنی است شهر گردشگری نیاسر در مسیر آزاد راه کاشان - قم قرار دارد و آزادراه کاشان - قم به طول حدود ۹۰ کیلومتر از محورهای پر رفت و آمد خودروهای سبک و سنگین است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار