شاگردان منصوریان به صدر آسیا رسیدند

در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 دو تیم استقلال و التعاون عربستان در ورزشگاه سلطان قابوس عمان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان منصوریان به پایان رسید.

شاگردان  منصوریان به صدر آسیا رسیدند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم استقلال شروع طوفانی در این بازی داشت و کاوه رضایی در دقیقه یک توانست گل برتری آبی پوشان را به ثمر برساند. این گل سریعترین گل نمایندگان ایران در طول دوره های مختلف لیگ قهرمانان آسیا بود. در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه نخست هم عربستانی‌ها نبض بازی را در دست گرفتند و چند بار خطرناک ظاهر شدند. در دقیقه ۳۵، طلال از التعاون پشت محوطه جریمه به توپ رسید و بی‌درنگ شوت زد اما وریا غفوری نزدیک خط دروازه توپ را دور کرد. بعد از این گل بازهم بازی بیشتر در اختیار شاگردان منصوریان بود و نیمه اول این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم این بازیکنان التعاون بودند که بازی را بهتر آغاز کردند و صاحب یکی دو موقعیت هم شدند ولی نتوانستند به گل برسند. ولی بازهم این استقلال بود که در دقیقه 70 توسط محسن کریمی به گل دوم رسید و حاشیه امنی برای منصوریان و شاگردانش ایجاد شد. این پایان کار برای استقلال نبود و در دقیقه 89 پادوانی بازیکن خارجی این تیم گل سوم را توانست به ثمر برساند. استقلال با این برد و با توجه به بازی های که انجام شده با تفاضل گل بهتر نسبت به لوکوموتیو در صدر این گروه قرار گرفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار