سخنرانی فرماندار شهرستان بوئین میاندشت در جمع پرسنل نیروی انتظامی

به گزارش اصفهان امروز،به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و در پیش بودن هفته نیروی انتظامی مراسم جشنی از طرف فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین میاندشت با حضور پرسنل نیروی انتظامی و خانواده آنان ،طحانیان زاده فرماندار شهرستان ، امام جمعه محترم و جمعی از مسئولین در کانون شهید مطهری شهرستان برگزار گردید.

به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و در پیش بودن هفته نیروی انتظامی مراسم جشنی از طرف فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین میاندشت با حضور پرسنل نیروی انتظامی و خانواده آنان ،طحانیان زاده فرماندار شهرستان ، امام جمعه محترم و جمعی از مسئولین در کانون شهید مطهری شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم مقام عالی دولت در شهرستان طی سخنانی اظهار داشت:

عید غدیرخم در واقع یک شاخص است که بدانیم در کجایی غدیر ایستاده ایم و آنچه که شخص پیامبر گرامی اسلام در غدیرخم انجام داد در واقع امر و فرمان خداوند بودکه بر پیامبر عظیم الشأن از طریق وحی نازل شد.

رئیس شورای تامین شهرستان بوئین میاندشت در بخش دیگر از سخنان خود ضمن تجلیل از زحمات عزیزان نیروی انتظامی ابراز داشت:

عملکرد شما بزرگواران در نیروی انتظامی همیشه در دید و قضاوت مردم قرار دارد و خداوند را سپاسگذارم که از این بایت همواره مورد لطف و همراهی مردم ولایتمدار این دیار قرار داشته اید و امروز مردم پلیس را یار مهربان خود می‌دانند و مردم با پناه آوردن به پلیس احساس امنیت و آرامش خاطر دارند.

فرماندار شهرستان در جمع پرسنل و خانواده نیروی انتظامی گفت:

قطعاً فشار کاری و روحی که در شبانه روز روی پرسنل خدوم نیروی انتظامی وارد می‌شود اگر در حریم امن خانواده کاهش نیابد موجب فرسایش کارکنان و تخریب جسمی و روحی آنان می‎شود که شما باید خانواده را به کانون عشق محبت و امنیت تبدیل نمایید.

فرماندار شهرستان بویین میاندشت در بخش پایانی سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۳۰۰۰ شهید نیروی انتظامی و ۲۶۰ شهید سرافراز شهرستان را گرامی و برای فرماندهی انتظامی شهرستان، همکاران ایشان و اعضای خانواده نیروی انتظامی آرزوی توفیق خدمتگزاری و عاقبت به خیری نمود

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار