مرمت مسجد جامع نطنز

سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان نطنر گفت: با مساعدت و پیگیریهای انجام شده از طریق نماینده مردم شهرستان نطنز در مجلس شورای اسلامی و تخصیص اعتبارات لازم، مرمت مسجد جامع نطنز در حال انجام است.

اصفهان امروز: سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان نطنر گفت: با مساعدت و پیگیریهای انجام شده از طریق نماینده مردم شهرستان نطنز در مجلس شورای اسلامی و تخصیص اعتبارات لازم،مرمت ورودی مسجد جامع نطنز در حال انجام است.
حسین یزدانمهر گفت: مرتضی صفاری نطنزی نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی از تعدادی از آثار تاریخی در حال مرمت شهرستان بازدید کرد.
وی خاطر نشان کرد: نماینده مردم شهرستان نطنز در مجلس شورای اسلامی، از روند مرمت، بدنه سازی و کف سازی محور ورودی مسجد جامع نطنز بازدید نمود و این اقدام را کار بسیار ارزشمندی دانست و از مسئولین اداره میراث فرهنگی شهرستان در این خصوص قدردانی نمود.
سرپرست اداره میراث فرهنگی نطنز خاطرنشان کرد: علاوه بر مرمت و بدنه سازی و کف سازی این مجموعه، با مساعدت و پیگیریهای انجام شده از طریق نماینده مردم شهرستان نطنز در مجلس شورای اسلامی و تخصیص اعتبارات لازم، کلیه چراغها و کابل های هوایی برق هم زمان با کابلهای مخابرات و سیستم زائد گاز رسانی جمع آوری و به صورت زمینی اجرا شد.
در ادامه این بازدید صفاری نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی از بنای تاریخی و ارزشمند آتشکده ساسانی نیز بازدید و تصریح کرد: خدا را شاکریم که پس از سالیان طولانی مرمت این بنای تاریخی برای اولین بار آغاز شده و یکی از آرزوهای دیرینه مردم نطنز بالاخره با کمک و مساعدت مسئولین مربوطه به انجام رسید.
وی همکاری و هماهنگی بیشتر ادارات مربوطه بویژه میراث فرهنگی، راه و شهرسازی و شهرداری نطنز رابه جهت تملک املاک اطراف این اثر تاریخی خواستار شد و تصریح کرد: آماده هرگونه همکاری و مساعدت و پیگیری در راستای حفاظت از آثار تاریخی این شهر خواهیم بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار