كيف قاپ حرفه ای شاهين شهر دستگير شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهين شهر از دستگيری خانم سارقی كه اقدام به سرقت كيف بانوان و دخل مغازه ها می كرد خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهين شهر از دستگيری خانم سارقی كه اقدام به سرقت كيف بانوان و دخل مغازه ها می كرد خبر داد.

سرهنگ رجبعلي مختاري بيان داشت: در پي وقوع چندين مورد سرقت از دخل مغازه ها و كيف بانوان در شهرستان شاهين شهر توسط خانمي شناسايي و دستگيري او به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.

وي ادامه داد: اين خانم سارق مغازه هايي را كه متصديان آنها بانوان بودند انتخاب مي كرد و پس از ورود به مغازه در اقدامي مناسب اقدام به سرقت از دخل مغازه و كيف بانوان مي كرد و با سرعت متواري مي شد.

اين مقام انتظامي گفت : ماموران با انجام يكسري كارهاي تخصصي موفق شدند اين خانم سارق را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي در مخفيگاه اش دستگير كنند.

سرهنگ مختاري با اشاره به اينكه 180 ميليون ريال وجه نقد سرقتي از مخفيگاه اين سارق كشف شد افزود: در اين رابطه پرونده تشكيل و متهمه جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر در پايان به مالكان مغازه ها و بانوان توصيه كرد، حتي الامكان از نگهداري وجه نقد در دخل مغازه ها خودداري كنيد، كيف دستي خود را در معرض ديد و دسترس قرار ندهيد و حتي براي لحظه اي آن را رها نكنيد و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهيد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار