انتقاد "زرگرپور" از گمانه‌زنی‌ها درباره روند فعالیت‌ها در استانداری اصفهان

استاندار اصفهان از برخی گمانه زنی‌های درباره روند فعالیت‌ها و تغییرات احتمالی در استانداری اصفهان انتقاد کرد.

استاندار اصفهان از برخی گمانه زنی‌های درباره روند فعالیت‌ها و تغییرات احتمالی در استانداری اصفهان انتقاد کرد.
به گزارش تسنیم ، رسول زرگرپور در آئین تجلیل از فعالان گردشگری استان اصفهان با اشاره به به اینکه دو ماه از استقرار دولت دوازدهم در کشور می‌گذرد، اظهار داشت: در نخستین جلسه اداری استان در این دولت با همه مدیران عهد بستیم که بدون توجه به فضای تغییر و تحولات مدیریتی که امری مثبت و اجتناب‌ناپذیر است کلیه مدیران و دستگاه‌های اجرایی با قوت و شدت و حتی بیش از قبل به فعالیت‌های ذاتی بپردازند و این فضای تحولات کمترین خللی در جریان فعالیت‌ها ایجاد نکند.
وی یادآور شد: بنده روزانه این فعالیت‌ها را رصد کرده‌ام و اخبار تشکیل جلسات متعدد در استانداری علی‌رغم عدم پخش برخی از آن‌ها از صدا و سیمای استان موید این امر است.
استاندار اصفهان افزود: در طول همین دو ماه مورد بحث،6 تن از اعضای دولت یعنی یک چهارم شامل 4 وزیر و دو معاون رئیس جمهور بدون آمار معاونان وزرا برای افتتاح پروژه‌ها، کلنگ‌زنی طرح‌های جدید، بررسی مشکلات و هماهنگی امور به اصفهان سفر کردند.
وی با بیان اینکه در سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت دو مشکل اساسی صنعتی استان در مسیر حل و فصل قرار گرفت، تصریح کرد: این مسافرت‌های متعدد نشان از جایگاه استان در هیئت دولت و در جریان بودن فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در حد قابل قبول و عادی بودن جریان اداری استان است.
زرگرپور اظهار داشت: اگر قرار باشد مدیری مسئولیت خود را به دیگری بسپارد تصمیم لازم توسط وزیر مرتبط اتخاذ و ابلاغ ظرف یک روز اجرا می‌شود، این گمانه زنی‌ها، بحث‌ها و تحلیل‌های نامربوط و وقت مردم گرفتن‌ها را متوقف کنید و بدانید موضوع به همین سادگی است.
وی با بیان اینکه اگر برخی جایگاه مردم اصفهان و استان اصفهان را نمی‌شناسند به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد این مردم بزرگ رجوع کنند، اظهار داشت: اگر مردم اصفهان را نمی‌شناسید به سخنان دیشب فرمانده سپاه قدس در مسجد امام (ره) رجوع کنید که اصفهان و مردم آن را ستون فقرات دفاع مقدس دانستند و در شأن این مردم و این استان چیزی جز تمجید و تعریف و بزرگداشت نیست و نباید لفظی به‌کار برده شود که مجبور به عذرخواهی شوید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار