تشکیل شورای تعزیه در بویین میاندشت

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین میاندشت گفت: در دهه اول محرم بیش از ۱۵۰ مجلس تعزیه در شهرستان بویین میاندشت برگزار شد.

ایسنا: مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین میاندشت گفت: در دهه اول محرم بیش از ۱۵۰ مجلس تعزیه در شهرستان بویین میاندشت برگزار شد.
حسن کیخایی اظهار کرد: امسال برای ساماندهی گروه‌های تعزیه، شورای تعزیه شهرستان تشکیل و با برگزاری انتخابات، اعضای شورای تعزیه انتخاب شدند.
وی شورای تعزیه را بازوی حمایتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دانست و افزود: در حوزه تعزیه فعالیت‌های خوبی انجام شده و امیدوارم به زودی ثمره آن را ببینم. شورای تعزیه شهرستان برای ساماندهی فعالیت‌های حوزه شبیه خوانی در شهرستان شروع به کار کرده است.
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین میاندشت با اشاره به پیگیری بیمه تعزیه خوان‌ها و ساماندهی گروه‌های تعزیه شهرستان تصریح کرد: برگزاری همایش پیر غلامان اهل بیت (ع) شهرستان بویین میاندشت از برنامه‌های پیش روی این اداره است.
کیخایی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷ گروه ثبت شده و فعال تعزیه در شهرستان داریم، اضافه کرد: تعدادی گروه غیر ثبت شده نیز در شهرستان فعال هستند و مجالسی برپا می‌کنند که طبق هماهنگی انجام شده به زودی همه آن‌ها ثبت می‌شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار