پیشگیری از سرقت در تیران و کرون نیازمند احداث پاسگاه جاده‌ای است

رئیس دادگستری شهرستان تیران و کرون گفت: پیشگیری از سرقت در شهرستان تیران و کرون و افزایش کشفیات، نیازمند احداث پاسگاه جاده‌ای در این منطقه است.

ایمنا: رئیس دادگستری شهرستان تیران و کرون گفت: پیشگیری از سرقت در شهرستان تیران و کرون و افزایش کشفیات، نیازمند احداث پاسگاه جاده‌ای در این منطقه است.
مجید باقری با اشاره به تشکیل پرونده‌های قضایی سرقت در دادسرای تیران اظهار کرد: سرقت و تصادفات بیشترین حجم پرونده‌های قضایی این شهرستان را تشکیل می‌دهد که موقعیت جغرافیایی این منطقه یکی از عوامل مؤثر در افزایش این پرونده است.
وی افزود: سارقان از میان مردم شهرستان تیران و کرون نیستند و بیشتر از دیگر مناطق استان و کشور به این شهرستان می‌آیند که این موضوع دستگیری سارقان را سخت می‌کند و برای پیشگیری از سرقت و دستگیری مجرمان رصد ترددها نیاز است.
رئیس دادگستری شهرستان تیران و کرون با اشاره به عدم وجود پاسگاه انتظامی در جاده‌های این شهرستان بیان کرد: در حال حاضر نیروهای گشتی پلیس در جاده‌ها مستقر می‌شوند که همین موضوع در دستگیری و کشف مواد مخدر و اموال مسروقه و قاچاق مؤثر بوده است، اما باید برنامه‌ریزی و تدبیر برای راه‌اندازی پاسگاه انجام شود. قربانی در خصوص پرونده تصادفات نیز گفت: وجود نقاط پرحادثه در جاده و خواب‌آلودگی از مهم‌ترین عوامل تصادفات در این منطقه است که رفع مشکلات جاده‌ها، فرهنگ‌سازی و کنترل ترافیک در این خصوص لازم است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار