امروزه بزرگ ترین مبارزه با استکبار جهانی خدمت به مردم است.

مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی با حضور طحانیان زاده فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان بوئین میاندشت و سایر مدیران دستگاههای اجرایی در ساختمان کلانتری مرکز شهرستان برگزار گردید.

اصفهان امروز: مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی با حضور طحانیان زاده فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان بوئین میاندشت و سایر مدیران دستگاههای اجرایی در ساختمان کلانتری مرکز شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم سرهنگ طاهری فرماندهی انتظامی شهرستان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به جامعه نیروی انتظامی طی سخنانی ابراز داشت:
افتخار بزرگی است برای جامعه نیروی انتظامی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران سربازان ولایت فقیه را به عنوان مجاهدین فی سبیل الله خطاب نمودند.نیروی انتظامی در حفظ و حراست آرمان های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

ایشان در ادامه اظهار داشت: نیروی انتظامی در تامین امنیت اخلاقی و روانی ودر مقابله با تهاجم فرنگی بدون توجه به فضا سازی های دشمنان اسلام طبق قانون اقدامات خود را انجام می دهدو به این موضوع کاملا واقف هست که امروزه بزرگ ترین مبارزه با استکبار جهانی خدمت به مردم است.
وی درپایان سخنان خود اشاره ای داشت به بخشی از عملکردها و اقداماتی که در طول یک سال گذشته انجام شده است .

سپس در حاشیه این مراسم مقام عالی دولت در شهرستان طی مصاحبه اختصاصی با واحد خبر ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی فرمود:
به فضل الهی امروز نیروی انتظامی با برخورداری از نیروی انسانی متدین، ولایتمدار و مردمی با بهره‌گیری از دستاوردهای علمی و فنی در راستای تامین نظم و امنیت جامعه ایفای نقش می‌کند و امروز توانسته خود را به عنوان یک سازمان مقتدر و موفق نقش تعیین کننده‌ای در عرصه امنیت و نظم عمومی معرفی کند.

این مهم در سایه مردمداری، قانون مداری و نگاه واقع بینانه حاصل شده است. و امروز مردم در هر جایی احساس نا امنی کنند به دامن پلیس پناه می‌آورند و در واقع پلیس را یار مهربان خود می‌دانند و چه افتخار و مدالی بالاتر از اعتماد و اطمینان مردم به سبز پوشان نیروی انتظامی است.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار