۱۴ مصدوم در حوادث چهارشنبه آخر سال در اصفهان

رئیس بیمارستان تخصصی سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان گفت: تا ساعات پایانی شب چهارشنبه آخر سال ۱۴ مصدوم که دچار سوختگی ناشی از حوادث مربوط به انفجار مواد محترقه در اصفهان شده بودند به این بیمارستان مراجعه کرده اند.

۱۴ مصدوم در حوادث چهارشنبه آخر سال در اصفهان

فریدون عابدینی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: از این تعداد 6 نفر در دوحادثه به علت شدت سوختگی مصدوم و در این مرکز درمانی بستری و 88 نفر آسیب دیده در حوادث مختلف به‌طور سرپایی درمان و مرخص شدند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 6 نوجوان پسر مربوط به حادثه انفجار خیابان اشراق اصفهان بودند که یک نفرشان سرپایی مداوا شد و 5 نفر دیگر بستری شده‌اند، افزود: دو نوجوان این حادثه سوختگی 65 درصد و دو نفرشان هم سوختگی بالای 70 درصد داشتند که برای مداوا بستری شدند.

رئیس بیمارستان تخصصی سوانح و سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان با بیان اینکه درمان این مصدومان هم اکنون در مرحله مایع درمانی است و تا چند روز آینده رو به بهبود می روند، گفت: بقیه مصدومانی که برای درمان به این بیمارستان منتقل شدند 8 حادثه دیده در سنین مختلف و بیشتر زیر 40 سال بودند که میزان سوختگی آنان 2 تا 3 درصد بود و سرپایی مداوا و مرخص شدند.

وی خاطر نشان کرد: بیشتر مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال که به این بیمارستان منتقل شده و یا مراجعه کرده اند، پسربچه و نوجوان هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، شب چهارشنبه آخر سال در خیابان اشراق اصفهان، براثر انفجار مواد محترقه 66 نفر مصدوم و به بیمارستان تخصصی سوختگی امام موسی کاظم(ع) منتقل شدند.

در حادثه ای دیگر هم در خیابان فرایبورگ اصفهان براثر انفجار مواد محترقه در داخل یک دستگاه خودروی سواری پراید، دو نفر مصدوم شدند که یک نفر آنان به علت شدت سوختگی بالای 30 درصد در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان بستری شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار