در آران و بیدگل هیچ سرمایه‌گذاری دولتی انجام‌نشده است

ماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر گرفتار یک بوروکراسی اداری در اصفهان هستیم و مدیران در این بوروکراسی تفویض اختیار ندارند.

مهر: نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر گرفتار یک بوروکراسی اداری در اصفهان هستیم و مدیران در این بوروکراسی تفویض اختیار ندارند.

سید جواد ساداتی نژاد در آیین معارفه شهرداران آران و بیدگل با اشاره به این مطلب، اظهار داشت: با ادامه این روند و تنگ‌نظری مسئولان در استان اصفهان آینده خوبی در انتظار استان نیست.

وی در ادامه به وحدت مردم آران و بیدگل در انتخاب شورایی مستقل و متحد اشاره و تصریح کرد: با انسجام و وحدت مردم آران و بیدگل مسئله شورای شهر توسط خود مردم حل شد. این اتفاق و وحدت بزرگ در مرکز شهر آران و بیدگل بر سایر شهرها و روستاهای شهرستان هم اثرگذار خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر گرفتار یک بوروکراسی اداری در استان اصفهان هستیم و مدیران در این بوروکراسی تفویض اختیار ندارند.

وی تصریح کرد: در آران و بیدگل هیچ سرمایه‌گذاری دولتی انجام‌نشده و برعکس، مردم این شهرستان جور دولت را کشیده‌اند و مدارس، درمانگاه‌ها و زیرساخت‌های ما به همت و سرمایه مردم ساخته‌شده است.

گفتنی است در این آیین رمضانی به‌عنوان شهردار آران و بیدگل و محمد اشرفی و مهدی قنایی مقدم به ترتیب به‌عنوان شهرداران نوش‌آباد و سفید شهر معرفی شدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار