انتخاب اعضای شورای اسلامی شهرستان تیران و کرون

عضا و هیأت رئیسه شورای اسلامی شهرستان تیران و کرون انتخاب شدند. فرماندار شهرستان تیران و کرون به ایرنا گفت: شورای اسلامی این شهرستان شامل پنج نفر است که از نمایندگان شوراهای اسلامی شهرهای تیران، رضوانشهر و عسگران و نمایندگان شوراهای بخش‌های مرکزی و بخش کرون تشکیل‌شده است

اعضا و هیأت رئیسه شورای اسلامی شهرستان تیران و کرون انتخاب شدند. فرماندار شهرستان تیران و کرون به ایرنا گفت: شورای اسلامی این شهرستان شامل پنج نفر است که از نمایندگان شوراهای اسلامی شهرهای تیران، رضوانشهر و عسگران و نمایندگان شوراهای بخش‌های مرکزی و بخش کرون تشکیل‌شده است.

علی رحمانی افزود: پس از معرفی نمایندگان شوراهای اسلامی برای عضویت در شورای شهرستان، علی دادخواه، مرتضی محمدی، ابراهیم شاهمرادی، قاسم اکبری و سمانه محسنی به‌عنوان اعضای آن معرفی شدند.

وی ادامه داد: همچنین در پی انتخابات شورای اسلامی شهرستان تیران و کرون، مرتضی محمدی به‌عنوان رئیس، قاسم اکبری نایب‌رئیس و ابراهیم شاهمرادی به‌عنوان منشی انتخاب شدند.

رحمانی خطر نشان کرد: همچنین ابراهیم شاهمرادی به‌عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان تیران و کرون در شورای اسلامی استان اصفهان انتخاب و به شورای استان معرفی شد. شهرستان تیران و کرون دارای سه شهر تیران، رضوانشهر و عسگران و 40 روستاست که تیران در مرکزیت شهرستان تیران و کرون قرار دارد. بیش از 100 نفر عضو شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان تیران و کرون هستند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار