بازنگری در طرح جامع شهری آران و بیدگل وظیفه شهرداری است

رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل گفت: در خصوص طرح جامع شهری آران و بیدگل مقرر شد ضوابط ساخت‌وساز حریم شهر در پهنه‌های باقابلیت کشاورزی، فعالیت‌های خدماتی و تجهیزات شهری و نمایشگاهی معین شود.

اصفهان امروز: رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل گفت: در خصوص طرح جامع شهری آران و بیدگل مقرر شد ضوابط ساخت‌وساز حریم شهر در پهنه‌های باقابلیت کشاورزی، فعالیت‌های خدماتی و تجهیزات شهری و نمایشگاهی معین شود.
مجتبی آراسته بابیان این‌که در طرح جامع شهری برخی اشکالات در جانمایی‌ها و کاربری‌ها وجود داشت تصریح کرد: به دلیل همین مشکلات توقف‌هایی برای ادامه تحقق این طرح ایجادشده است.
وی با تأکید بر این‌که بازنگری‌ها زیر نظر شهرداری آران و بیدگل صورت می‌گیرد اظهار کرد: اداره راه متناسب با اختیارات و وظایف خود پیشنهادهایی را مطرح کرده که از سوی مسئولان مربوط بررسی‌شده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل اضافه کرد: اخیراً با برگزاری جلسه‌ای در خصوص طرح جامع شهری آران و بیدگل با کارشناسان شهرداری و اعضای شورای شهر، مقرر شد ضوابط ساخت‌وساز حریم شهر در پهنه‌های باقابلیت کشاورزی، فعالیت‌های خدماتی و تجهیزات شهری و نمایشگاهی معین شود.
آراسته اعمال‌نظر مسئولان محیط‌زیست و دیگر مسئولان مرتبط برای اعمال‌نظر در این خصوص را ضروری دانست و گفت: قرار است وضعیت اراضی یحیی‌آباد نیز مورد بررسی قرار گیرد و اراضی این منطقه به‌منظور رفع مشکلات ساکنان تعیین تکلیف شود.
وی همچنین از آغاز مجدد عملیات عمرانی طرح کنارگذر آران و بیدگل خبر داد و اظهار کرد: حدود ۴ کیلومتر از مسیر کنارگذر که در دشت‌های کشاورزی سفیدشهر قرار داشت با حضور و پیگیری اعضای شورای شهر آران و بیدگل و سفیدشهر آزادسازی شد.
رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل در تشریح وضعیت کنونی کنارگذر تصریح کرد: عملیات عمرانی ۲۲ کیلومتر از طرح به پایان رسیده است و ۱۰ کیلومتر آن نیز در مرحله زیرسازی و انجام روکش آسفالت قرار دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار