متوسط سن ناوگان اتوبسرانی اصفهان حدود ۹ سال است

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان اعلام کرد: در حال حاضر متوسط سن ناوگان اتوبسرانی اصفهان حدود ۹ سال است که این عدد نسبتاً بالا می باشد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان اعلام کرد: در حال حاضر متوسط سن ناوگان اتوبسرانی اصفهان حدود ۹ سال است که این عدد نسبتاً بالا می باشد.

قدرت افتخاری در گفتگو با ایمنا اظهارکرد: شرکت واحد اتوبوسرانی یکی از شرکت های قدیمی در ناوگان حمل و نقل شهری به شمار می رود. در گذشته تعداد خطوط اتوبوسرانی اصفهان محدود و مختص به شاهراه ها و خیابان های اصلی شهر بود اما امروزه این خطوط در سرتاسر شهر گسترده و باعث تشویق شهروندان به استفاده هر چه بیشتر از خطوط اتوبوس شده است.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰۰ راهبر در اتوبوسرانی اصفهان مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۳۰ درصد ناوگان توسط بخش خصوصی و ۷۰ درصد توسط بخش دولتی اداره می شود، گفت: همه ناوگان اتوبوسرانی چه خصوصی و چه دولتی یک وظیفه دارند آن هم جابه جایی راحت، آرام، توأم با امنیت برای شهروندان است.

وی در ادامه تصریح کرد: در سال های اخیر به دلیل وجود محدودیت ها در کل کشور، شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان از یارانه های دولتی بی نصیب مانده و دولت نتوانسته سهم کمک های خود را تحقق بخشد.

افتخاری افزود: در حال حاضر متوسط سن ناوگان اتوبسرانی اصفهان حدود ۹ سال است که این عدد نسبتاً بالا می باشد؛ البته برای نوسازی ناوگان برنامه ریزی هایی جهت خرید اتوبوس انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تاکید کرد: برای انجام آموزش های راهبری به رانندگان نیز برنامه های مدون دوره ای در نظر گرفته شده تا رانندگان و بخش هایی همچون کنترل خطوط تحت این آموزش ها قرار گیرند.

وی گفت: درصدد هستیم این دوره ها را از نظر کمی و کیفی ارتقا داده و استمرار بیشتری دهیم چرا که راهبران خط مقدم شرکت واحد اتوبوسرانی هستند.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار