شیرینی «نون و پنیر و بازی» با شور شهروندان

رئیس خانه خلاقیت و رستوران بازی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان گفت: استقبال از جشنواره «نون و پنیر و بازی» با توجه به بازی‌های خانوادگی و متناسب با همه گروه‌های سنی پر شور بوده است.

رئیس خانه خلاقیت و رستوران بازی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان گفت: استقبال از جشنواره «نون و پنیر و بازی» با توجه به بازی‌های خانوادگی و متناسب با همه گروه‌های سنی پر شور بوده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،صفیه‌السادات موسویان در خصوص استقبال از جشنواره «نون و پنیر و بازی»، اظهار کرد: استقبال از این دوره جشنواره خیلی عالی بوده است، با توجه به اینکه بازی‌ها به صورت خانوادگی است و همه گروه‌های سنی می‌توانند بازی کنند، استقبال بسیار خوبی از این طرح صورت گرفته است.
وی افزود: بازی‌های این جشنواره جدید و کاملاً ایرانی است که این موضوع باعث شده تا خانواده‌ها به بازی‌ها علاقه‌مند شوند و همچنین زمان این برنامه که عصرهای چهارشنبه و در زمان فراغت خانواده‌ها است، همه دست در دست هم داده تا خانواده‌ها به این برنامه روی آورند.
رئیس خانه خلاقیت و رستوران بازی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان در مورد زمان و نحوه برگزاری جشنواره گفت: این دوره جشنواره «نون و پنیر و بازی» از 24 آبان آغاز شده است و تاکنون 5 اجرا انجام شده است و تا 24 اسفند روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت 15 تا 20 برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: در جمع 16 بازی در نظر گرفته شده که هر هفته از یک بازی جدید رونمایی می‌شود و خانواده‌ها به انجام آن بازی می‌پردازند، بازی‌ها متفاوت هستند که از بین آن‌ها می‌توان به بازی «لیوان‌چینی»، «خونه کوچولو»، «کتان» و بازی‌های دیگری که کاملاً جدید است، اشاره کرد.
موسویان با اشاره به تنها بازی خارجی در برنامه «نان و پنیر بازی»، تصریح کرد: تنها بازی غیر بومی و خارجی در بین بازی‌هایی که انجام می‌گیرد بازی «روبیک» است که یک بازی بین‌المللی است و ایده پرداز آن غیر ایرانی است؛ 80 درصد ایده‌پردازان بازی‌های ما اصفهانی هستند.
وی بیان داشت: برای هر هفته که بازی جدید انجام می‌شود کلیپی ساخته شده که در آن بازی معرفی می‌شود و تأثیرات آن بازی مطرح می‌شود، البته شخص ایده پرداز بازی‌ها، گروه فنی و کارشناسان داوری نیز در برنامه‌ها حضور دارند.
رئیس خانه خلاقیت و رستوران بازی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان با دعوت از شهروندان اصفهانی، تأکید کرد: از همه شهروندان اصفهانی دعوت می‌کنیم از این فضای فرهنگی و مفرحی که الگوهای جدید تفریح و نشاط را به مردم ارائه می‌دهد، استفاده کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار