برگزاری همایش کویرنوردی کشوری در بادرود

همایش تخصصی کویرنوردی با حضور ۶۵۰ کوهنورد برتر ایران از ی۱۱ استان کشور در طبیعت زیبا و بکر بادرود برگزار شد.

برگزاری همایش کویرنوردی کشوری در بادرود

همایش تخصصی کویرنوردی با حضور ۶۵۰ کوهنورد برتر ایران از ی۱۱ استان کشور در طبیعت زیبا و بکر بادرود برگزار شد.
به گزارش ایمنا ا، این کوهنوردان با حضور در امامزاده آقاعلی عباس (ع) مستقر شده و در کارگاه تخصصی علم محیط ‌زیست که توسط انجمن حافظان محیط ‌زیست بادرود تشکیل شد، شرکت کردند.

عبدالعظیم شکاری مسئول هئیت کوهنوردی بادرود در این رابطه اظهار کرد: کوهنوردان مسیر ۱۲ کیلومتری ( رفت و برگشت)حرم آقا علی عباس (ع) تا ریگ شق بادرود را به‌صورت سرعتی و قدرتی به مدت دو ساعت پیمودند و بعد از استراحتی نیم‌ساعته و اجرای موسیقی محلی بادرود، در مسیری جدید به مدت دو ساعت به آقا علی عباس (ع) بازگشتند.

استاد پیشکسوت احمد معرفت، ابرمرد کوهنوردی ایران از شهر شیراز، همچنین کوهنوردی از تبعه کشور فرانسه و ۳۵ مربی برتر کوهنوردی و سنگ‌نوردی ایران در این همایش حضور داشتند.

سیدرحمان دانیالی مدیر کل محیط زیست اصفهان در حاشیه کارگاه علم محیط زیست در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهمترین هدف این همایش آگاهی بخشی افکار عمومی و آموزش محیط زیست به دیگران است.

دانیالی گفت: در حوزه استانی، محیط زیست همسو با ورزش دوستان می توانند عرصه‌های طبیعی را که موهبت الهی هستند به خوبی شناسایی کنند تا از تخریب طبیعت به صورت خواسته و یا ناخواسته جلوگیری کنند.

وی گفت: اداره کل محیط زیست اصفهان در راستای تقویت و نگهداری عرصه های طبیعی زیبا و بکر استان و برطرف کردن معضلات زیست محیطی آمادگی کامل در جهت حمایت از سازمان‌های مردم نهاد دارد.



ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار