دو سهمیه آسیایی و هشت تیم مدعی!

حداقل هشت تیم شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

حداقل هشت تیم شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

به گزارش "ورزش سه"، اگر پرسپولیس را جزو یکی از سه تیم بالایی جدول در پایان فصل بدانیم و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده کشورمان را نیز همچون قبل فرض کنیم، دو سهمیه باقی مانده برای آسیا خواهیم داشت. دو سهمیه ای که مدعی های بسیاری دارد؛ از پارس و فولاد که حالا در رده دوم و سوم حضور دارند تا استقلال و ذوب آهن که همیشه در قامت مدعی ظاهر شده اند. البته تیم هایی نظیر سپاهان و تراکتورسازی نیز به دنبال جمع و جور کردن خود و صعود به رده های بالایی جدول هستند و کسب سهمیه را جزو اهداف خود قرار داده اند.

هم اکنون فولاد خوزستان و پارس جنوبی با 32 و 31 امتیاز، دوم و سوم هستند. پس از آن ها استقلال، سایپا و پیکان با 4 امتیاز اختلاف قرار دارند. پارس جنوبی و پیکان تهران اگر عملکرد فعلی خود را ادامه دهند، بدون شک از این کورس کنار خواهند رفت و جای خود را به دیگر تیم ها خواهند داد.

پس از آن ها نیز ذوب آهن و گسترش فولاد با 26 امتیاز حضور دارند. این دو تیم در هفته های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و خود را کم کم به منطقه سبز جدول نزدیک کرده اند. دوئلشان را در هفته قبل، ذوب آهن برد تا حالا هر دو هم امتیاز و با 5 امتیاز اختلاف نسبت به پارس جنوبی در رده های هفتم و هشتم قرار داشته باشند.

البته صنعت نفت با 24 امتیاز نیز در رده نهم است و نمایش های این تیم نیز آبادانی ها را به ادامه لیگ امیدوار کرده است.

فراموش نکنیم از بین این هشت تیم، استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در جام حذفی نیز شانس قهرمانی دارند و اگر یکی از آن ها هم قهرمان لیگ شود و هم جزو سه تیم بالایی باشد، در آنصورت تیم چهارم لیگ هم راهی لیگ قهرمانان خواهد شد.

برنامه بازی های این هشت تیم را در هفته نوزدهم می بینید:

پیکان - سپیدرود
گسترش فولاد - فولاد
سپاهان - ذوب آهن
استقلال - سایپا
صنعت نفت - پارس جنوبی

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار