مخالفت با برندینگ، مخالفت با اصول اقتصادی است

مدیرعامل شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی استان اصفهان گفت: تصمیم بر این است بخش خصوصی فعال شود و مخالفت با آن، مخالفت با اصول اقتصادی است و برخی صرفاً دنبال این هستند که ارقام ثابتی را از ما دریافت کنند که منطقی نیست.

مدیرعامل شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی استان اصفهان گفت: تصمیم بر این است بخش خصوصی فعال شود و مخالفت با آن، مخالفت با اصول اقتصادی است و برخی صرفاً دنبال این هستند که ارقام ثابتی را از ما دریافت کنند که منطقی نیست.

به گزارش فارس، چهارشنبه هفته گذشته بود که برخی رانندگان تانکرهای حمل سوخت نسبت به نحوه دریافت کرایه حمل سوخت از پیمانکاران و همچنین عدم افزایش این مبلغ در طی سال‌های اخیر اعتراضاتی داشتند و دست به اعتصاب زدند که این اعتصاب یک روزه منجر به تشکیل صفوف طولانی خودروها در پمپ بنزین‌ها و تعطیلی برخی جایگاه‌های سوخت در سطح شهر شد.

حسین صادقیان در همین رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مبلغ کرایه پرداختی به تانکرهای حمل سوخت در حال حاضر 20 درصد از تعرفه سازمان حمل‌ و نقل و پایانه‌های کشور بالاتر است.

وی در رابطه با موضوع برندینگ نیز تصریح کرد: مسأله برندینگ به منظور افزایش مشارکت بخش خصوصی در توزیع سوخت آغاز شده و طبیعی است که برخی با ورود بخش خصوصی به فعالیت‌های اقتصادی و افزایش رقابت مخالفت کنند.

مدیرعامل شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی استان اصفهان تأکید کرد: تصمیم بر این است بخش خصوصی فعال شود و مخالفت با آن، مخالفت با اصول اقتصادی است و برخی صرفاً دنبال این هستند که ارقام ثابتی را از ما دریافت کنند که منطقی نیست.

به گزارش فارس، بنا بر آمارهای موجود، در 9 ماهه سال جاری، یک میلیارد و 579 میلیون لیتر بنزین در منطقه اصفهان توزیع شده که این عدد نسبت به مدت مشابه سال قبل، 6.2 درصد رشد را نشان می‌دهد.

ارسال نظر