دستگیری باند میلیاردی سارقان منزل در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند ۳ نفره سارقان منزل و کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند ۳ نفره سارقان منزل و کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان خبر داد.
به گزارش تسنیم، سردار مهدی معصوم‌بیگی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از منازل شهروندان در غرب شهر اصفهان، شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این سرقت‌ها به طور ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات تخصصی موفق شدند 3 سارق را که همگی ساکن یکی از استان‌های کشور بودند شناسایی و دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه این سارقان در ایام پایان هفته و روزهای تعطیل وارد استان اصفهان می‌شدند و منازل خالی از سکنه و بدون تجهیزات ایمنی را شناسایی و سرقت می‌کردند، افزود: افراد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبه‌رو شدند به سرقت 10 میلیارد ریال اموال از منازل شهروندان اصفهانی اعتراف کردند.
وی از تشکیل پرونده و تحویل سارقان به مراجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: در این مورد پرونده تشکیل و همه سارقان برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
سردار معصوم‌بیگی با اشاره به اینکه سارقان از طریق دیوار و تخریب قفل درب اصلی وارد منازل شهروندان می‌شدند و سرقت می‌کردند از مردم خواست، نسبت به نصب تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مانند نرده، حفاظ، آ‍ژیر و دروبین‌های مداربسته اقدام کنند تا فرصت‌های ارتکاب سرقت را از سارقان سلب کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار