مشکلی در زمینه تأمین سوخت در جاده‌های استان اصفهان وجود ندارد

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: در حال حاضر مشکلی در زمینه تأمین سوخت در جاده‌های استان اصفهان وجود ندارد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: در حال حاضر مشکلی در زمینه تأمین سوخت در جاده‌های استان اصفهان وجود ندارد.

حسین صادقیان در گفت‌وگو با فارس با بیان این که جایگاه‌های سوخت به اندازه کافی در جاده‌های استان اصفهان است و نیازی به اعزام دستگاه‌های سیار سوخت‌رسان در استان اصفهان وجود ندارد، اظهار کرد: باتوجه به بارش برف در استان اصفهان سوخت‌گیری خودروها در حالت عادی انجام شده و موجودی همه جایگاه‌ها کامل شده است.

وی با تأکید بر این‌ که در حال حاضر مشکلی در زمینه تأمین سوخت در جاده‌های استان اصفهان وجود ندارد، افزود: استان اصفهان در حال حاضر با بیش از 250 جایگاه سوخت هیچ مشکلی در امر سوخت‌رسانی ندارد و دارای یکی از بزرگ‌ترین انبارهای سوخت در سطح کشور(انبار شهید محمد منتظری) است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: بیش از 150 جایگاه CNG در سطح استان اصفهان مستقر است و سوخت‌رسانی روند عادی خود را دارد؛ فواصل بین جایگاه‌های سوخت بنزین و CNG در جاده‌های استان اصفهان بسیار کم است و استان اصفهان بعد از تهران بیشترین جایگاه CNG را دارد.

وی با بیان این که در طول مسیر جاده‌های اصفهان-کاشان و کاشان- تهران چندین جایگاه سوخت‌رسانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: بنزین یورو4 در استان تولید شده و در کلان‌شهر اصفهان و شاهین‌شهر در حال توزیع است.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار