برگزاری اولین جلسه ستاد خدمات سفر سال ۹۷ بویین میاندشت

رسول هاشم زاده معاون فرماندار بویین میاندشت در جلسه کمیته ستاد خدمات سفر شهرستان گفت:در شهرستان بویین میاندشت براساس پیش بینی هایی که هست در ایام نوروز روزهای برفی را خواهیم داشت و بنابراین پیش بینی میشود حجم مسافران بیشتر شود. لذا در این خصوص آمادگی مدیریت بحران را می طلبد و تمام دستگاه ها برنامه ریزی های لازم را داشته باشند و ازمسئولین مربوطه خواست تمهیدات لازم را داشته باشند.

رسول هاشم زاده معاون فرماندار بویین میاندشت در جلسه کمیته ستاد خدمات سفرشهرستان گفت: در شهرستان بویین میاندشت براساس پیش بینی هایی که هست در ایام نوروز روزهای برفی را خواهیم داشت و بنابراین پیش بینی میشود حجم مسافران بیشتر شود. لذا در این خصوص آمادگی مدیریت بحران را می طلبد و تمام دستگاه ها برنامه ریزی های لازم را داشته باشند.
هاشم زاده در ادامه به مسائل ترافیکی ، استقرار دستگاه های امداد رسان، بازدید مسافران از اماکن تاریخی،تهیه کلیپ از شهرستان،اقدامات فرهنگی برای وروردی های شهر اشاره داشت و ازمسئولین مربوطه خواست تمهیدات لازم را داشته باشند.

سپس در ادامه جواد فرهادی رییس میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان اظهار داشت:

سیاست ها واهداف استراتژیک بلند مدت ستاد خدمات سفر سال ۹۷برنامه ریزی به منظور ارائه خدمات شایسته به مسافرین شامل :
مدیریت یکپارچه مراکز اسکان شهرستان، استفاده بهینه از ظرفیت های اسکان آموزش و پرورش، شهرداری و کمپ های دولتی ،ارائه خدمات مناسب انتظامی،ترافیکی،حمل و نقل در شهرها و محورهای مواصلاتی شهرها،ارائه خدمات امداد ونجات مشارکت دستگاه های ذی ربط ، ارائه خدمات بهداشت وسلامت با مشارکت دستگاه ها،ارائه خدمات اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران باهمکاری ادارات ، ارائه خدمات امداد خودرو با همکاری شرکت های خودرو سازی.
ودر پایان سخنان خود ساختار کمیته خدمات سفر شهرستان را اعلام کرد.

احمد زالی رییس آموزش و پرورش شهرستان نیز ابراز داشت باید بستر سازی های لازم جهت معرفی شهرستان انجام شود.
وی در ادامه گفت :
دستگاه تعلیم و تربیت نیز آمادگی لازم جهت اسکان مسافران نوروزی را دارد و همینطور اسکان مسافران در شرایط بحرانی و در مواقع بارندگی ها.در ایستگاه های برون شهری نیز برای روستای ازناوله،ماهورک و یک مدرسه نیز در نوغان را در نظر گرفتیم.

پرویز شجاعی رییس هلال احمر نیز ازایستگاه سلامت در دو پایگاه هلال احمر خبر داد.
دیگر مسیولین نیزآمادگی خود را برای خدمات رسانی در ایام نوروز اعلام داشتند و برنامه های خود را ارایه دادند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار