بازدید از مراکز تابعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین میاندشت

در آستانه چهلمین طلیعه فجر انقلاب اسلامی حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری امام جمعه، طحانیان زاده فرماندار، شوراهای شهرستان و سپیانی شهردار بویین میاندشت به همراه اعضای مجمع خیرین سلامت حضرت رسول(ص) بویین میاندشت از مراکز تابعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیدن کردند.

به گزارش اصفهان امروز،در آستانه چهلمین طلیعه فجر انقلاب اسلامی حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری امام جمعه، طحانیان زاده فرماندار، شوراهای شهرستان و سپیانی شهردار بویین میاندشت به همراه اعضای مجمع خیرین سلامت حضرت رسول(ص) بویین میاندشت از مراکز تابعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیدن کردند.

در این برنامه که با حضور دکتر کیخایی مدیریت و مقصودی معاون بهداشتی این شبکه انجام شد، از مراکز بهداشتی درمانی روستاهای آغچه، بلطاق، کرچ، معصوم آباد و هم چنین از خانه بهداشت روستاهای دره حوض و قلعه بهمن بازدید صورت گرفت.
گفتنی است؛ دراین بازدید، مسؤلان از نزدیک با نحوه و کیفیت خدمات ارائه شده توسط شبکه بهداشت و درمان در جای جای شهرستان آشنا شده و هم‌چنین از مشکلات موجود در این مراکز که نیازمند مداخله و همکاری های بین بخشی هستند آگاهی یافتند و در پایان از خدمات گسترده شبکه بهداشت و درمان در حوزه های عمرانی، تجهیزاتی و ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی منظم و فراگیر و برقراری عدالت در دسترسی به خدمات، خصوصا در روستاهای دور افتاده تقدیر کردند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار