آیین افتتاح پروژه های اداره بهزیستی بویین میاندشت در دهه مبارک فجر

قاسم براتی رییس اداره بهزیستی در مراسم افتتاحییه پروژههای بهزیستی گفت: امروزه یکی از راهکارهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی استفاده از گروه های داوطلبانه و خودیار است گفت: گروه همیاران سلامت روان که امروز شاهد افتتاح آن به دست پر برکت شما هستیم یک گروه داوطلبانه است که در زمینه آسیب های اجتماعی فعالیت میکند و امیدواریم در آینده شاهد به بار نشستن این نهال اجتماعی باشیم تا ثمره آن کاهش آسیب ها در شهرستان باشد.

قاسم براتی رییس اداره بهزیستی در مراسم افتتاحییه پروژههای بهزیستی گفت: امروزه یکی از راهکارهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی استفاده از گروه های داوطلبانه و خودیار است گفت: گروه همیاران سلامت روان که امروز شاهد افتتاح آن به دست پر برکت شما هستیم یک گروه داوطلبانه است که در زمینه آسیب های اجتماعی فعالیت میکند و امیدواریم در آینده شاهد به بار نشستن این نهال اجتماعی باشیم تا ثمره آن کاهش آسیب ها در شهرستان باشد.
طی مراسمی که با حضور طحانیان زاده فرماندار محترم شهرستان،علی اصغر شاه زیدی معاون مشارکت های مردمی استان اصفهان، قاسم براتی رییس اداره بهزیستی شهرستان بویین میاندشت و جمعی از مسئولین شهرستان و کارشناسان ستادی و اداری بهزیستی در محل سالن اجتماعات اداره بهزیستی برگزار گردید، چندین طرح مورد بهره بهره برداری قرار گرفت.
در این مراسم قاسم براتی رییس اداره بهزیستی به رسم میزبانی ضمن خیر مقدم به مدعوین دهه مبارک فجر را گرامی داشت و گفت:
خدا راشاکریم در چنین روزهای بزرگی شاهد به بار نشستن ثمره تلاش مجموعه بهزیستی در حوزه پیشگیری، مسکن و اشتغال هستیم. وی افزود: سازمان بهزیستی بیش از ۵۹ وظیفه دارد که یکی از اهداف اصلی آن پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی است.
رییس اداره بهزیستی تصریح کرد: امسال به لطف الهی توانسته ایم گام های موثری در حوزه پیشگیری از معلولیت ها برداریم که از آن جمله انجام غربلگری شنوایی و بینایی را می توان اشاره کرد.قاسم براتی یاد آور شد:استقرار متخصص شنوایی سنج در یک روز هفته در اداره بهزیستی توانسته است تا باری از مشکل ایاب ذهاب شهروندان عزیز به مرکز استان بردارد.وی همچنین انجام ۶۵ مورد مشاوره ژنتیک و برگزاری کارگاه های آموزشی و نمایشگاه اعتیاد راازجمله فعالیتهای حوزه پیشگیری در سال جاری دانست.رییس اداره بهزیستی با اشاره به اینکه امروزه یکی از راهکارهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی استفاده از گروه های داوطلبانه و خودیار است گفت: گروه همیاران سلامت روان که امروز شاهد افتتاح آن به دست پر برکت شما هستیم یک گروه داوطلبانه است که در زمینه آسیب های اجتماعی فعالیت میکند و امیدواریم در آینده شاهد به بار نشستن این نهال اجتماعی باشیم تا ثمره آن کاهش آسیب ها در شهرستان باشد.

پس از آن ماشاءالله طحانیان زاده فرماندار شهرستان طی سخنانی ایراد نمود:
خوشحالیم که شاهد چهلمین سالگرد بهار انقلاب اسلامی هستیم و امیدواریم شاهد افتخار آفرینی مردم شریف ایران اسلامی باشیم.
طحانیان زاده دهه فجر را آغاز اسلام و بخشی از هویت تاریخی خواند و خاطرنشان کرد: آنچه انقلاب را تهدید خواهد نمود جنگ نیست بلکه فاصله نسل انقلاب با نسل بعد از انقلاب است که همین امر رسالت و مسئولیت ما را روشن می کند.
طحانیان زاده افزود: همه ما باید نگرش انقلابی را در نسل سوم و چهارم انقلاب ایجاد نماییم.وی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از فعالیت های اداره بهزیستی اذعان نمود:
به حول و قوه الهی این انقلاب مسیر روشن خود را طی نموده است و امیدواریم کشتی انقلاب به ساحل امن الهی و به دست صاحب اصلی آن امام عصر (ع) برسد.
در ادامه علی اصغر شاه زیدی ابراز داشت:
تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی به پاس رشادت های امام راحل و شهدای گران قدرمان است و ما باید در مقابل اسلام، مردم و انقلاب احساس مسئولیت نماییم.
معاون مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان افزود:
در دهه مبارک فجر به یمن برکات انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر در بهزیستی استان اصفهان شاهد افتتاح بیش از ۱۰۰ پروژه مسکن، مهد کودک، و مراکز توانبخشی و گروه همیاران سلامت روان بوده ایم که اعتباری بالغ بر چهل میلیارد ریال هزینه شده است.
وی خاطرنشان کرد:
مسائل و مشکلات نیازمندان تنها مساله بهزیستی نیست بلکه باید دغدغه ی همه مردم باشد و این امر نیازمند مشارکت جمعی است. وی افزود مادر سازمان بهزیستی شرکای اجتماعی داریم.
شاه زیدی تصریح کرد: امروز شاهد افتتاح گروه همیار سلامت روان هستیم که با این گروه ما در بهزیستی استان اصفهان ۴۴ گروه همیار سلامت روان داریم.جمعی دلسوز که در زیر چتر سازمان بهزیستی خدمت رسانی می کنندشایان ذکر است اعطای لوح سپاس به همیاران سلامت روان، و تقدیم یک جلد کلام الله قران مجید از طرف معاون محترم مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان به اصغری رییس اداره مسکن شهرستان به پاس قدردانی از همکاری شایسته ایشان با بهزیستی در امر مسکن مددجویی و افتتاح گروه همیاران سلامت روان.مهد کودک فسقلی ها و یک طرح مسکن و بازید اشتغال از جمله برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار