۳۷۸۳شرکت کننده در شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در کاشان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان ازبرگزاری شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور ۳۷۸۳ شرکت کننده در این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان ازبرگزاری شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور ۳۷۸۳ شرکت کننده در این شهرستان خبر داد.
به گزارش اصفهان امروز رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان ازبرگزاری شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور ۳۷۸۳ شرکت کننده در این شهرستان خبر داد.

مصطفی جوادی مقدم با اعلام این خبر افزود: شهرستان کاشان با ۳۷۸۳ نفر در آزمون کتبی و شفاهی بعد از اصفهان بیشترین آمار ثبت نامی را داشته و از نظر تعداد شرکت کننده از دوازده استان کشور جلوتر است.

وی با بیان اینکه این آزمون روز پنجشنبه دهم اسفند برگزار می شود، افزود: در آزمون کتبی ۳۱۸۳ نفر در دو نوبت و در آزمون شفاهی ۶۰۰ نفر در مقطع سنی زیر ۱۲ سال شرکت می کنند.

وی تصریح کرد: در نوبت اول آزمون کتبی در گروه حفظ قرآن کریم در ۱۶رشته امتحانی با حضور ۲۲۴۶ شرکت کننده برگزار می شود که از این تعداد ۱۱۹۳ نفر بانوان، ۲۱۸ نفر آقایان و ۳۵ نفر از آقایان کانون اصلاح و تربیت اداره زندان کاشان هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان اظهار کرد: درنوبت دوم آزمون کتبی در گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و گروه معارف اهل بیت (ع) در ۹ رشته امتحانی ۹۳۷ شرکت کننده حضور دارند که از این تعدادا ۶۸۵ نفر بانوان، ۹۷ نفر آقایان و از کانون اصلاح و تربیت اداره زندان کاشان ۱۴ نفر از بانوان و ۱۴۱ نفر ازآقایان هستند.

جوادی مقدم با بیان اینکه این آزمون با همکاری و مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه و موسسات قرآن و عترت شهرستان برگزار می شود، افزود: به افرادی که در این آزمون نمره حد نصاب قبولی را کسب کنند گواهینامه پایان دوره اعطا و به کسانی که امتیاز بالای ۹۵ را کسب کنند لوح تقدیر اعطا و به قید قرعه جوایز نفیسی مانند کمک هزینه عتبات عالیات و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

وی افزود: حوزه امتحانی نوبت اول رشته حفظ سوره ملک و واقعه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه درمحل دبستان های آسیه و طالبیان مقدم واقع در خیابان امام خمینی (ره) و سایررشته های حفظ در همین ساعت در محل دبیرستان امام خمینی (ره) و دانشگاه فرهنگیان واقع در میدان ۱۵ خرداد برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: حوزه امتحانی نوبت دوم ویژه رشته های ترجمه و مفاهیم قرآن و گروه معارف اهل بیت (ع) ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه در محل دبیرستان امام خمینی (ره) و دانشگاه فرهنگیان واقع در میدان ۱۵ خرداد برگزار می شود.

جوادی مقدم خاطرنشان کرد: داوطلبان شرکت کننده در شانزدهمین آزمون سراسری طبق رشته امتحانی خود روز پنجشنبه دهم اسفند با همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی به حوزه های امتحانی اعلام شده مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار