ببر و مدعی شو!

تیم والیبال ذوب‌آهن برای افزایش شانس خود برای قهرمانی در لیگ برتر باید از سد پیکان تهران بگذرد.

تیم والیبال ذوب‌آهن برای افزایش شانس خود برای قهرمانی در لیگ برتر باید از سد پیکان تهران بگذرد.

به گزارش ایمنا، سالن مرحوم رهنمای ورزشگاه ملت اصفهان بعدازظهر فردا پنجشنبه و در دهمین روز از اسفندماه میزبان حساس‌ترین دیدار شانزدهمین دوره لیگ برتر والیبال بانوان است.

در این مسابقه که از ساعت ۱۵ فردا آغاز می‌شود، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران در بازی فینال‌گونه لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند.

ذوب‌آهن که با ۲۶ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به پیکان ۲۸ امتیازی در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد، در صورت برتری برابر پیکان می‌تواند راه قهرمانی در لیگ امسال را برای خود هموار کند و شانس زیادی برای کسب این عنوان خواهد داشت.

دیدار ذوب‌آهن و پیکان تقابل شاگردان فریبا صادقی و میترا شعبانیان، دو سرمربی نام‌آشنای والیبال بانوان است که کار با تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف را در رزومه خود دارند.

بازی رفت دو تیم در تهران با پیروزی سه بر دو ذوب‌آهن به پایان رسید. این تیم که در دو ست ابتدایی با نتایج ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۱۹ شکست خورده بود، با پیروزی ۲۵ بر ۲۳ در ست سوم به بازی برگشت و ست‌های چهارم و پنجم را هم با نتایج ۲۷ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۳ به سود خود به پایان رساند تا در تهران موفق به شکست پیکان شود.

ذوب‌آهن که در فاصله سال‌های ۸۴ تا ۸۸ پنج عنوان قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه خود به ثبت رسانده است، در سال‌های اخیر با وجود مدعی بودن به رتبه‌های دوم و سوم بسنده کرده و امسال می‌تواند این طلسم را بشکند.

برنامه کامل هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال بانوان به شرح زیر است:

پنجشنبه ۱۰ اسفندماه

ذوب‌آهن اصفهان - پیکان تهران، ساعت ۱۵، سالن ملت اصفهان

بهنمیر مازندران - سالوت تهران، ساعت ۱۵، سالن مجد آرا

نماینده تهران - آبنوس تهران، ساعت ۱۷، خانه والیبال تهران

(شهرداری تبریز در این هفته استراحت دارد)


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار